Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سهراب مرادی که پیش از این برای درمان دیسک کمرش به آلمان سفر کرده بود، قرار بود هفته آتی سفری مجدد به این کشور داشته‌باشد تا علاوه بر تکمیل پروسه درمان کمرش، این بار کتف آسیب دیده خود را نیز درمان کند. کتفی که در هفته‌های گذشته یک بار در رفته بود و دیشب برای دومین بار این آسیب‌دیدگی برای قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم المپیک رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نگرانی‌هایی پیرامون غیبت مرادی در بازی‌های جهانی که از اواخر شهریورماه در تایلند برگزار می‌شود به وجود آمده است. بازی‌هایی که حکم کسب سهمیه المپیک در رشته وزنه‌برداری را دارد.

اگر طبق گفته‌های داوود باقری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری سهراب مرادی در این بازی‌ها نتواند حضور داشته باشد، آن وقت مرادی باید در رقابت‌های دیگری  شرکت کند و سهمیه المپیک توکیو را به دست آورد.

قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ در دسته ۹۶ کیلوگرم، تاکنون در ۳ دوره از بازی‌های گزینشی المپیک توکیو شرکت کرده و با شرکت در بازی‌های کشور‌های اسلامی و جام بین‌المللی فجر مشکلی بابت حضور در المپیک نخواهد داشت.  

البته با وجود اینکه داوود باقری از حضور نداشتن مرادی در بازی‌های تایلند خبر داده است، اما هنوز مشخص نیست که مرادی در کدام یک از بازی‌های کسب سهمیه المپیک می‌تواند شرکت کند.

در این خصوص مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طی صحبتی که با داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری داشتم، قرار بر این است که در جلسه روز شنبه، رسیدن یا نرسیدن مرادی به بازی‌های جهانی و همچنین زمان بازگشتش به تمرینات مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

خورشیدی فر: کتف مرادی زمانی در رفت که تمرین تیم ملی تعطیل شده بود

مصدومیت ملی پوش وزنه برداری کشورمان/ کتف مرادی برای دومین بار در رفت

رئیس هیئت وزنه برداری استان آذربایجان شرقی استعفا کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از مصدومیت سهراب مرادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو