Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:36:55 GMT

هفته هنرهای دیجیتال اینورس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۶۴۶۰

هفته هنرهای دیجیتال اینورس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مجموعه رویداد «هفته هنرهای دیجیتال اینورس» با مشارکت مدرسه اینورس و مجموعه فرهنگی بشرا از ۱۴ تیر آغاز شده و تا ۲۱ تیر ادامه خواهد داشت. بنابر اعلام مدرسه اینورس تا امروز این مجموعه رویداد با موفقیت برگزار و با استقبال بالای علاقه‌مندان همراه بوده است.

این مجموعه رویداد، در سال ۹۳ برای اولین بار در ایران و با هدف آشنایی و ارتباط هنرجویان با بازار کار حرفه‌ای در حوزه هنرهای دیجیتال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این رویداد سالانه، برای سومین بار با سطح کیفی متفاوت و با حضور ۴۸ نفر از افراد نامی هنرهای دیجیتال ایران در حال برگزاری است.

هدف اصلی برگزاری این رویداد ایجاد حرکت در فضای کسب و کار و تقویت بازار کار بخش خصوصی در حوزه‌هایی مانند صنعت انیمیشن، سینما، گرافیک، تبلیغات، عکاسی، فشن، مد و لباس است. همچنین در راستای رویکرد جدید بازار کار این رشته‌ها در جهان، در این رویداد توجه ویژه‌ای به فضای بینارشته‌ای هنرهای دیجیتال شده است. در این رویداد ۴۸ هنرمند از بهترین‌های هر رشته از سراسر ایران و کشورهایی مانند انگلستان، ترکیه، آلمان، آمریکا، هلند و ایتالیا گرد هم آمده‌اند تا بتوانند این اهداف را متحقق کنند.

مدرسه اینورس با همراهی هنرمندان ایرانی حاضر در این رویداد کوشیده است تا بستر مناسبی جهت انتقال تجربه، آموزش و ورود به بازار کار حرفه‌ای برای مخاطبان خود مهیا کند.

هفته هنرهای دیجیتال اینورس در میانه راه

روزهای «طراحی گرافیک»، «انیمیشن»، «تصویرسازی»، «VFX» و «عکاسی» با هدف آشنا کردن مخاطبان با جدیدترین دستاوردهای هر حوزه و آموزش جدیدترین تکنیک‌های هر رشته برگزار شد. ارائه‌دهندگان این رویداد دانش و تجربیات خود را در قالب‌های متنوعی مانند Talk، Lecture، Performance و … به مخاطبان عرضه کردند و سعی کردند هنرجویان حاضر در این رویداد را به مسیر حرفه‌ای شدن در کار خود نزدیک کنند.

روز اول، «طراحی گرافیک»:

روز اول این هفته با حضور فرشید پارسی‌کیا، هما دلورای، سودابه صالحی، رضا بختیاری‌فرد، آرین اوهانیان و شروین مشایخ برگزار شد. در روز «طراحی گرافیک» مخاطبان با موضوعاتی همچون تفکر دیزاین آشنا شدند و بصورت مستقیم مراحل انجام یک پروژه گرافیکی از صفر تا صد را دیدند. در ادامه حوزه گرافیک دیزاین تجربی برای آن‌ها شرح داده شد و در انتهای برنامه شیوه تصمیم‌گیری مخاطبان مورد بحث قرار گرفت.

روز دوم، «انیمیشن»:

روز دوم این هفته با حضور کورش دالوند، امیرهوشنگ معین، مریم کشکولی‌نیا، عقیل حسینیان، فرزاد دالوند و امین حق‌شناس برگزار شد. در روز «انیمیشن» هنرجویان صفر تا صد ساخت یک استاپ موشن را دیدند. در ادامه با انیمیشن زیر دوربین آشنا شدند و تکنیک‌های ساخت آن را فراگرفتند. همچنین فضای واقعی بازار کار انیمیشن برای مخاطبین به تصویر کشیده شد و در انتها نکات اساسی‌ای که یک انیماتور فریلنسر باید بداند برای حاضرین بیان شد.

روز سوم، «تصویرسازی»:

روز سوم این هفته با حضور فرشاد شمایل، نیما جمالی، علی کیانی‌امین، مجید حیدری، سعید غنی‌زاده و حمادالدین جوادزاده برگزار شد. در روز «تصویرسازی» شرکت‌کنندگان ظرفیت رسانه‌های جدید برای ارائه آثارشان به بازارهای بین‌المللی را شناختند، نحوه رسیدن به یک فریم معرف به‌عنوان کاور یک داستان را یاد گرفتند، با مفهوم دیزاین در طول دوره‌های مختلف هنری آشنا شدند و چالش‌های مدیر تولید یک پروژه را دیدند. همچنین مسیر پیش روی یک هنرجو برای رسیدن به جایگاه حرفه‌ای در تصویرسازی برای آن‌ها ترسیم شد.

روز چهارم، «VFX»:

روز چهارم این هفته با حضور عمید رجبی، علی صیفوری، سجاد ربیعی، معین زراعتی و جواد مطوری برگزار شد. در روز «VFX» علاقه‌مندان جدیدترین ویژگی‌های نرم‌افزار Nukeرا فراگرفتند و با جلوه‌های بصری کارشده در معروفترین سکانس فیلم Solo: A Star Wars Storyآشنا شدند. اهمیت رنگ در تصویر و نحوه استفاده صحیح از سیستم‌های رنگی در نرم‌افزارها را یادگرفتند. همچنین هنرجویان در این روز با جزئیات و مراحل انجام یک پروژه جلوه‌های بصری در سینمای ایران و هند آشنا شدند و در انتها هنر روندگرا (procedural) را شناختند.

روز پنجم، «عکاسی»:

روز پنجم این هفته با حضور پیمان نادری، بابک نیکخواه بهرامی، مهرداد عمرانی، صمد قربانزاده، محمدهادی صباغ و سحر حسینی برگزار شد. در روز «عکاسی» شرکت‌کنندگان با عکاسی فاین‌آرت و چگونگی پیشرفت در این حوزه آشنا شدند، نحوه ارائه یک پروپوزال عکاسی به مجموعه‌های بزرگ بین‌المللی را دیدند، تکنیک فتومونتاژ و کاربردهای آن را شناختند و با مفهوم عکاسی کند آشنا شدند. همچنین خصوصیات بصری نور و نحوه بازخوانی منابع نور در تصاویر به آن‌ها آموزش داده شد.

هفته هنرهای دیجیتال اینورس تا پایان این هفته

به گفته مسئول برگزاری رویداد مدرسه اینورس «این مجموعه رویداد تا پایان این هفته با موضوعات «تبلیغات»، «فشن» و «هنر و تکنولوژی» ادامه دارد.»

به گفته وی «خوشبختانه در این رویداد با استقبال بالای علاقه‌مندان مواجه شدیم. بر اساس بازخورد شرکت‌کنندگان به‌نظر می‌رسد که به اهداف خود در این رویداد دست یافته‌ایم. این امر برای ما انگیزه‌ای خواهد بود که این رویداد سالانه را هر سال با قدرت بیشتر و کیفیت بالاتری برگزار کنیم.»

در ادامه مسئول برگزاری رویداد مدرسه اینورس اعلام کرد که «هفته هنرهای دیجیتال اینورس سال ۲۰۲۰» در اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد و به زودی شرایط حضور در این رویداد به علاقه‌مندان اعلام خواهد شد.

هفته هنرهای دیجیتال اینورس تا ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با این رویداد به صفحه اختصاصی آن یا به وبسایت مدرسه اینورس مراجعه نمایید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4663390

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی انیمیشن تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901279

دیگر خبرها

  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود