Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@21:03:45 GMT

پل گیشا فردا به خاطره‌ها می‌پیوندد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۶۵۲۸

پل گیشا فردا به خاطره‌ها می‌پیوندد

روز شنبه بیست و دوم تیرماه سال ۱۳۹۸، آخرین قطعه پل فلزی گیشا، طی مراسمی با حضور پیروز حناچی شهردار تهران جمع آوری خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب برچیده شدن آخرین قطعه پل فلزی کوی نصر، تعداد ۴ عدد ستون این پل که هنوز برچیده نشده اند نیز نهایتا تا روز دوشنبه بیست و چهارم تیرماه جمع آوری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب عملیات جمع آوری پل فلزی کوی نصر که قرار بود براساس برنامه زمان بندی اولیه ظرف مدت ۶۰ روز انجام شود، طی یک بازه زمانی ۲۵ روزه به سرانجام برسد.


وی هدف از نگهداشت تعدای از ستون های باقی مانده پل کوی نصر را انجام اقدامات تحقیقاتی با همکاری پژوهشگران یکی از دانشگاه های کشور ذکر و اضافه کرد ستون های فوق تا تاریخ یاد شده از محل پروژه برچیده می شوند.
صبوری در تشریح ابعاد عملیات اجرایی جمع آوری پل کوی نصر، وزن کلی این سازه ۶۰۰ متری را حدود ۳ هزار تن ذکر و اضافه کرد: عرشه پل کوی نصر از ۲۲۴ شاه تیر ۲۴ متری و ۵۰ عدد ستون برخوردار بود. برچیدن و حمل این قطعات مرتفع، علی رغم محدودیت های ترافیکی و در نتیجه فعالیت شبانه روزی ۱۰ اکیپ اجرایی در ۳ شیفت کاری صورت پذیرفته است.


به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،‌ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایجاد گلوگاه ترافیکی در مسیر بزرگراه جلال آل احمد، فرسودگی در اثر فعالیت حدود ۴۰ ساله و همچنین عدم پاسخگویی مقابل بارهای لرزه ای براساس آیین نامه های امروزی را از عمده دلایل برچیدن پل فلزی کوی نصر ذکر و اضافه کرد: کارشناسان سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران مشغول تدوین طرحی به منظور تعمیرات تخصصی، مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ستون ها، سرستون ها و شاه تیرهای پل کوی نصر هستند تا بخشی از این قطعات مجددا در احداث پل سبز زندگی به کار گرفته شوند.

منبع: ایلنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پل گیشا حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که از زمان حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی بسیار به صعود امیدوار شده است، این روزها برای مسابقه حساس با ذوب‌آهن در اصفهان آماده می‌شود.

نماینده مازندران در لیگ برتر هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز بردی ارزشمند و شیرین را کسب کرد تا با اضافه شدن سه امتیاز به اندوخته امتیازی قبلی خود به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوار شود.

ساکت الهامی حالا برای انجام بازی هفته بیست و پنجم تیمش را به اصفهان خواهد برد؛ نساجی روز چهارشنبه در فولادشهر میهمان ذوب‌آهنی است که هفته پیش بعد از مدت‌ها در فولادشهر طعم پیروزی را چشید و آلومینیوم اراک را شکست داد.

جدا از اینکه نساجی برای کسب امتیاز از مسابقه با ذوب‌آهن به اصفهان می‌رود و نیاز مبرمی به این مساله دارد تا بازهم به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود، ساکت الهامی با خاطره‌ای خوب به اصفهان سفر می‌کند.

الهامی در نیم فصل اول در زمانی که هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت، همراه با این تیم در مصاف با ذوب‌آهن در اصفهان دو بر یک برنده شد و سه امتیاز مهم را در هفته ششم برای نارنجی‌پوشان کسب کرد. او حالا در مصاف با شاگردان محمد ربیعی بار دیگر امیدوار به تکرار خاطره خوب گذشته خواهد بود.

سرمربی باتجربه نساجی این روزها در تمرینات تیمش هم روحیه خوبی دارد و سعی می‌کند شاگردانش را به بهترین شکل برای دومین تقابل فصل خود با ذوب‌آهن در فولادشهر آماده کند.

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت