Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@02:51:47 GMT

راه‌اندازی ایرتاکسی توجیه اقتصادی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۶۷۵۱

راه‌اندازی ایرتاکسی توجیه اقتصادی ندارد

تین‌نیوز | 

سیدهادی بهادری با اشاره به برنامه ریزی سازمان هواپیمایی برای راه اندازی تاکسی هوایی در کشور، اظهار کرد: در شرایط کنونی می توان از ظرفیت های مالی و تجهیزاتی بخش خصوصی برای راه اندازی و توسعه تاکسی های هوایی استفاده کرد و  اجرای چنین پروژه نو و تازه ای در کشور نیازمند بررسی بیشتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: باید دید راه اندازی تاکسی هوایی توجیه علمی و فنی دارد یا خیر، چراکه ایران یک کشور پهناور بوده و فاصله میان شهرها بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این رو راه اندازی تاکسی های هوایی میان شهرهای با فاصله طولانی توجیه اقتصادی ندارد. در دهه های گذشته راه اندازی حمل و نقل ریلی و جاده ای هزینه های بسیاری را برای کشور به دنبال داشته، حال نباید طوری شود که ظرفیت های موجود را غافل شویم و مسافران را به سمت سیستم های جدید هدایت کنیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران بخش خصوصی تاکسی جاده حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود