Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@00:49:27 GMT

قلم قرمز استراماچونی روی نام هافبک جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۶۸۱۱

ایلنا نوشت: ماندن و رفتن فرشید باقری از استقلال هنوز مشخص و قطعی نیست، اما شواهد نشان میدهد که نه باشگاه تمایلی بقرای حفظ این بازیکن دارد و مه خود باقری طبق قرارداد یکساله اش چندان مایل به ماندن است. جرقه جدایی او از اواخر فصل گذشته و دربی برگشت کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

حاشیه های فصل گذشته و رفتار روزهای اخیر فرشید نشان می دهد که اگر طبق شنیده ها اصراری به جدایی نداشته باشد، دست کم اصراری  هم برای ماندن ندارد! استوری های اخیر او درباره اخراجی ها هم با واکنش تند هواداران استقلال در فضای مجازی روبرو شد تا او به رغم بازی های خوبی که در فصل گذشته انجام داد و محبوبیت نسبی که روی سکو ها پیدا کرده بود دیگر پایگاه چندانی در طیف هواداران نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستن ونخواستن باقری فقط یک طرف ماجرا است.

شواهد و قرائن حکایت از این دارد که باشگاه روی ماندن فرشید حساب نکرده و به دنبال پر کردن جای او است.استقلالی ها ابتدا با مسعود ریگی قرارداد بستند و هافبک دفاعی فیکس پدیده خودرو مشهد را به خدمت گرفتند. در عین حال مذاکرات با علی کریمی و روزبه چشمی برای تمدید قرارداد آنها ادامه داشت. باشگاه استقلال دیروز هم با رضا اسدی هافبک دفاعی فصل گذشته سایپا قرارداد 2 ساله بست.

بلافاصله بعد از آن خبر رسید که مذاکرات با علی کریمی برای تمدید قرارداد هافبک دفاعی فصل قبل استقلال هم به خوبی پیش می رود و این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد با آبی پوشان قراردارد. استقلال بدون کریمی و با احتساب سینا خادم پور که به اردوی تیم ملی امید هم دعوت شده 3 هافبک دفاعی دارد.

اگر کریمی هم ماندنی شود این تعداد به 4 بازیکن می رسد که این وسط ماندن فرشید باقری به عنوان پنجمین هافبک دفاعی نه توجیه فنی دارد و نه به لحاظ اقتصادی با عقل جور در می آید که باشگاه حدود یک میلیارد تومان بی دلیل هزینه کند!؟ بعد از جدایی قطعی میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، روح اله باقری، آرمین سهرابیان و محسن کریمی، احتمالا باقری ششمین بازیکن مازاد استقلال  و استراماچونی برای فصل آینده خواهد بود. شاید آنها منتظر هستند تا ابتدا با علی کریمی تمدید کنند تا بعد نوبت به فرشید برسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!

بعد از ترک ایران توسط ماشاریپوف شایعاتی در خصوص آینده این بازیکن در استقلال مطرح شده است.

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روز‌های گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز ۶ هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روز‌های اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند.

این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده