Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۲۸۸۰ تن شکر، ۲۹۰ تن برنج، ۱۲۰ تن گوشت گوساله منجمد، ۴۰ تن گوشت گوساله تازه، ۹۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۷ تن گوشت گوسفند تازه از ابتدای امسال در استان تامین و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: توزیع اقلام اساسی استان تا پایان سال ادامه دارد.

جویبان  از حمایت از واحد‌های تولیدی و صنایعی که شکر به عنوان ماده اولیه آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد خبر داد و افزود: بیش از ۲۰۰۰ تن از شکر تنظیم بازار جذب شده در استان، برای تولید قند و برخی مواد غذایی مرتبط در اختیار کارخانجات تولیدی استان قرار گرفته است تا ضمن حمایت از واحد‌های تولیدی، نیاز مردم نیز به قند و مواد غذایی مرتبط در این خصوص با قیمت تنظیم بازار مرتفع شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان افزود: شکر جذب شده و همچنین قند شکسته استحصالی از کارخانه‌ها بر اساس سرانه جمعیت به شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد و به‌صورت مستمر با قیمت تنظیم بازار در فروشگاه‌ها و مراکز منتخب توزیع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به توزیع انواع لاستیک سنگین خودرو در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار حلقه انواع لاستیک بر اساس پیمایش خودرو توزیع شده است.

انتهای پیام / ط ا

بیش از ۴۰۰ تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی توزیع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا دارد. البته وضعیت در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ مناسب است و امید است مدیریت تثبیت قیمت این کالاها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
کالای اساسی قیمت هفته جاری قیمت هفته گذشته
گوشت مرغ ۷۸-۸۲ ۷۸
گوشت مرغ بدون کمر ۷۷-۸۰ ۷۴.۸۰۰
گوشت مرغ با کمر ۶۷-۷۹ ۵۹.۸۰۰
گوشت چرخ کرده مرغ ۱۳۰-۱۸۲ ۱۳۰
قزل آلا ۱۶۸-۱۸۴ ۱۷۴-۱۸۴
میگو پرورشی ۳۹۰-۴۵۰ ۳۹۰
میگو دریایی ۷۹۰ ۷۹۰
تخم مرغ دولتی (شانه ۳۰ عددی) ۷۹-۱۱۰ ۶۹-۸۹
کد خبر: 1229628 برچسب‌ها قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روزچهارشنبه هجدهم اردیبهشت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول