Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نصرت الله لطفی» روز پنج‌شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکنون به موضوعات بسیار مهمی نظیر ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی اشاره فرموده اند که توجه کافی به آن‌ها معطوف نشد بنابراین باید در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب توجه شود.
وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در برابر تحریم‌های ظالمانه، جنگ روانی و برخی مسایل داخلی قرار گرفته است، اظهار داشت: محور قراردادن بیانیه «گام دوم انقلاب» بهترین چراغ راه برای آینده است و ظرفیتی که در این بیانیه وجود دارد، بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب باید برای نسل جدید تبیین شود تا معاندان، انقلاب را از مسیر اصلی‌اش خارج نکنند؛ هدف بیانیه گام دوم انقلاب تحقق تمدن اسلامی و آغاز ورود به زمینه تشکیل نظام، دولت و جامعه اسلامی است.
لطفی با اشاره به بزرگداشت پرشور چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی گفت: مردم این استان فارغ از هرگونه گرایش‌های سیاسی با همدلی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و چهلمین سالگرد انقلاب را باشکوه وصف ناپذیر برگزار کردند.
«لطفی» با بیان اینکه وقتی صحبت از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می شود، باید همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌ها کنار هم قرار بگیرند، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدلی، وحدت و انسجام بین دستگاه‌ها را مدنظر قرار داده است.
وی از تلاش‌های سرپرست سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، «محسن شکرنیا» قدردانی کرد و گفت: در دوره مدیریت ایشان یک درخشندگی و حرکت رو به جلو مشاهده شد و می‌توان گفت دوره مدیریت ایشان از دوره‌های موفق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز دراین مراسم از تلاش‌ها و خدمات سرپرست سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد و گفت: ایشان مدیری جدی بودند و رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز امتحان خود را بخوبی پس داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی به جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: اساس تبلیغات در کشور مساله معنویت است و این نهاد مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.
طاهر بخشایی، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم ضمن قدردانی از سرپرست سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار امیدواری کرد با یاری و همراهی مردم ولایت‌مدار در مسوولیت محوله موفق عمل کند.
در این مراسم لوح قدردانی آیت الله «احمد جنتی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به امام جمعه ارومیه اهدا شد.
۸۱۳۵/۳۰۷۲
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل