Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@20:21:14 GMT

دستگیری اینستاگرامر گل فروش

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۷۳۴۲

دستگیری اینستاگرامر گل فروش

به گزارش وانانیوز، 

سرهنگ محمد بخشنده دراین باره گفت: به دنبال تأکیدات سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در فضای حقیقی و فضای مجازی، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در رصدهای خود از فعالیت یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش مخدر گل کرده بود، با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با پلیس فتا نیز در این خصوص انجام شده است، گفت: مأموران با اطمینان از فعالیت این صفحه در امر خرید و فروش مخدر گل اقدام به اخذ مجوز از مقام قضائی کرده و با استفاده از شیوه‌های پلیسی و مهندسی معکوس گرداننده این صفحه را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.

بخشنده با بیان اینکه در بازرسی از این افراد پنجاه کیلو و ۲۸۰ گرم ماده توهم زای گل کشف و ضبط شد، افزود: عامل اصلی و دارنده صفحه اینستاگرامی نیز از سوی مأموران شناسایی و دستگیر شد و با توجه به همکاری افراد دیگر با وی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، گل از مشتقات ارتقا یافته گیاه شاهدانه است که بطور عامیانه به نام حشیش شناخته می‌شود، اما برخی از جوانان و خانواده‌ها تصور می‌کنند که عوارض کمتری دارد در حالی که اینگونه نیست.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: گل ماده مخدر گ ل اینستاگرام پلیس فتا پلیس ناجا دستگیری مواد مخدر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت