Web Analytics Made Easy - Statcounter

رخشانی مهر با بیان اینکه ۱۳۶ هزار کلاس در کشور فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند، گفت: تا ابتدای مهرماه امسال بخارهای نفتی در مناطقی که زیرساختهای لازم فراهم است جمع آوری و استاندارسازی می‌شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهراله رخشانی مهر» امروز (20 تیر) در جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به خراسان جنوبی اظهار کرد: برای تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمامی که 50 درصد آن را خیران تامین کردند در سال 96 میزان 4میلیارد  و 400 میلیون تومان و در سال 97 میزان 9 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: برای تخریب و بازسازی مدارس خراسان جنوبی نیز در سال 96 میزان 3 میلیارد تومان و در سال گذشته 9 میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص دادیم.

 

رخشانی مهر با بیان اینکه اعتبار تکمیل فضای‌های نیمه تمام ملی استانی در سالهای 95  و 96 صفر بوده اما در سال گذشته 21 میلیارد تومان به خراسان جنوبی تخصیص یافته است، ادامه داد: میزان اعتبارات تجهیزات مدارس مناطق محروم این استان برای سال 95 و 96 صفر بوده اما در سال گذشته 800 میلیون تخصیص یافت.

 

وی گفت: اعتبارات حوزه استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس خراسان جنوبی در سال گذشته 6 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اینکه  برای تمام کشور برنامه داشتیم که فضاهای نیمه تمام را فعال کنیم، افزود: اکنون بیش از 90 درصد پروژه ها نیمه تمام آموزش و پرورش فعال هستند.

 

رخشانی مهر با تاکید بر اینکه در برخی مناطق کشور زیرساخت‌ها لازم برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس فراهم نیست، عنوان کرد: اما در مناطقی که گازرسانی شده باید تا ابتدای مهرماه امسال بخارهای نفتی جمع آوری و حذف شود.‌

 

وی بیان کرد: هم اکنون سیستم گرمایشی 136 هزار کلاس درس مدارس کشور غیراستاندارد است.

 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تا مهرماه امسال همه مدارس خشتی و گلی در سطح کشور به غیر از استان سیستان و بلوچستان جمع آوری می‌شود، گفت: اعتبارات امسال این سازمان 3 هزار میلیارد تومان است که با تخصیص اعتبارات امیدواریم اهداف مدنظر عملیاتی شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت آذربایجان غربی اردبیل کانون های مساجد هفته عفاف و حجاب شیراز روزنامه اسحاق جهانگیری حذف بخاری نفتی تکمیل پروژه های نیمه تمام رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مدارس خشتی و گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل استاندارد استان گفت: این آزمون‌ها شامل بررسی و پایش کمیت (جرمی و حجمی) محصولات و فرآورده‌های بسته‌بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه بوده است.


مهدی دستورانی افزود: طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته بندی شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان «کمیت فرآورده در بسته‌بندی‌ها» و استاندارد ملی شماره ۲۱۷۵۹ با عنوان «الزامات برچسب‌گذاری پیش بسته‌بندی‌ها» انجام شده است که در صورت وجود مغایرت وزنی یا حجمی محصولات بسته بندی شده با کمیت درج شده بر روی بسته بندی محصول، اقدامات قانونی لازم انجام و پرونده واحد تولیدی به مراجع ذیربط ارجاع داده می‌شود.


وی از هم استانی ها خواست برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران