Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@02:51:10 GMT

با این کوله پشتی موبایلتان را شارژ کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۸۱۸۵

با این کوله پشتی موبایلتان را شارژ کنید

دانشمندان یک کوله پشتی ساخته‌اند که با راه رفتن افراد انرژی کسب می‌کند و حتی می‌تواند باتری موبایل را شارژ کند.

این دستگاه برای افرادی طراحی شده است که در مناطق دورافتاده کار می‌کنند و کوله پشتی حمل می‌کنند؛ این کوله پشتی همزمان با راه رفتن افراد انرژی تولید می‌کند.

براساس اخبار منتشر شده، این کوله پشتی ۵ کیلو وزن دارد و قادر است دستگاه‌های کوچک مانند گوشی و دیگر وسایل الکترونیکی را شارژ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کوله پشتی توسط محققان کانادایی توسعه داده شده و برای رفاه حال افرادی که در مناطق دور افتاده هستند ساخته شده است؛ کارگران، سربازان، مسافران راه‌های طولانی و نیرو‌های امدادی از جمله این افراد هستند.

مهندسان ژان پل مارتین و چینگگو لی از دانشگاه کوئین کانادا یادآور شده‌اند: این گجت برای افرادی که به شبکه برق دسترسی ندارند و مجبور به حمل کوله‌پشتی هستند طراحی شده تا یک گام مهم در ابداع الکترونیک قابل حمل باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری کوله پشتی شارژ گوشی باتری موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز

هادی عیدی پور با اعلام وقوع این حادثه در خیابان حضرتی و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن عنوان کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلا فاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی میباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل