Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:15:43 GMT

چهل و دومین مسابقات قرآن کریم استان سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۸۲۰۹

چهل و دومین مسابقات قرآن کریم استان سمنان آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از آغاز چهل و دومین مسابقات قرآن کریم در سمنان خبر داد و گفت: ۲۱۰ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف این دوره مسابقات با هم رقابت می‌کنند. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی بعدازظهر امروز در حاشیه آغاز این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت بین برگزیدگان مرحله شهرستانی راه‌یافته به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم از امروز با حضور 210 شرکت‌کننده در سمنان آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دوره چهل و دومین دوره برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم است افزود: شرکت‌کنندگان در مرحله استانی در دو بخش کتبی و شفاهی با یکدیگر رقابت می‌کنند و پس از پایان این مسابقات و اعلام نتایج برترین‌های این دوره به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مسابقه قرآن و عترت در اردبیل برگزار می‌شود1050 نفر در رقابت مسابقه قرآنی مدهامتان شرکت کردندبرگزاری هفدهمین دوره مسابقه قرآن‌پژوهی درس‌هایی از قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان داشت: در بخش شفاهی این دوره از رقابت‌ها 148 نفر شرکت‌کننده حضور خواهند یافت.

حجت‌الاسلام واحدی با اشاره به اینکه مکان برگزاری مسابقات شفاهی بانوان در امامزاده علی بن جعفر (ع) و مسابقات آقایان در امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود افزود: شرکت‌کنندگان در مسابقات شفاهی در رشته‌های قرائت، مفاهیم، ترتیب و حفظ و در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی این دوره از مسابقات با حضور 62 نفر در رشته‌های تفسیر، مفاهیم و نهج‌البلاغه در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در خردادماه سال جاری برگزارشده است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

 

نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون