Web Analytics Made Easy - Statcounter

معیتی سوال از شهردار را حق یکایک اعضای شورای اسلامی دانست و گفت: ذره ای به شهرم خیانت نکرده ام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، جلسه طرح سوال دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر مرزی آستارا از شهردار امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ تیر) در محل ساختمان شورا برگزار شد.

 

عادل نیرودل و عرفان جامبر در ۱۴ محور سوالاتی را از شهردار بندر آستارا مطرح کرده بودند که جواد معیتی در این جلسه به سوالات آنان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جواد معیتی» در این جلسه اظهارکرد: سوال از شهردار حق قانونی یکایک اعضای شورای اسلامی است.

 

شهردار بندر آستارا افزود: بنده به عنوان شهردار تمام امورات و اقدامات شهری را با مشورت اعضای شورای اسلامی انجام می دهم.

 

وی به واگذاری پارک جنگلی بی بی یانلو اشاره و اظهارکرد: در سال ۹۳ شهرداری این پارک را به مدت ۱۵ سال تحویل گرفت.

 

معیتی گفت: از سال ۹۳ تا ۹۶ هیچ عملی در این پارک صورت نگرفته بود و هیچ درآمدی از پارک بی بی یانلو نداشتیم، پس از تحویل به بخش خصوصی این بخش متاسفانه ضرر کرده و عدم همکاری منابع طبیعی در این طرح ملموس و در پایان خود شهرداری آن را تحویل گرفت.

 

شهردار بندر آستارا در ادامه در خصوص سوالی مبنی بر اینکه در بودجه سال جاری، ۵۳۰ میلیون تومان به طرح سالم سازی سفیر امید اختصاص پیدا کرده است خاطرنشان کرد: این مبلغ از سوی شهرداری ۳۰۰ میلیون تومان با کمک بودجه دولت بوده است.

 

وی به نصب دکل مخابراتی توسط یکی از اپراتورها در میدان شهید مورخی اشاره کرد و گفت: مجوز این دکل با هدف ایجاد درآمد برای شهرداری و دسترسی بهتر شهروندان و مسافران به شبکه های مخابراتی صادر شد.

 

معیتی با اشاره به اینکه بر اساس نظر کارشناسان این دکل مخابراتی ضرری برای شهروندان ندارد افزود: با اتمام قرارداد با اپراتور مربوطه، قول جمع‌آوری این دکل مخابراتی را به شهروندان می دهم.

 

شهردار بندر آستارا به پرداخت هزینه به هیات های ورزشی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری آستارا همواره در سال های گذشته به هیات های ورزشی کمک کرده و اسناد مربوط نیز در این خصوص موجود است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سوال مطرح شده در رابطه با انقضای طرح تفصیلی شهر افزود: با پیگیری های صورت گرفته، طرح تفصیلی شهر ۶۵ درصد پیشرفت دارد.

 

معیتی به در رابطه با احداث زمین های ورزشی در نقاط مختلف شهر اظهارکرد: شهرداری دو زمین ورزشی در عباس آباد و خیابان شهید رستمیان احداث و تجهیز کرده است.

 

شهردار بندر آستارا از جمع آوری سدمعبر در خیابان بندر این شهر مرزی خبر داد و گفت: جمع آوری سد معبر در بندر آستارا باید آبرومندانه صورت گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به سوال مطرح شده در رابطه با ساماندهی دکه های موجود در شهر خاطرنشان کرد: جمع‌آوری دکه های اشخاص غیر واجد شرایط در گذشته انجام شده است.

 

معیتی افزود: تنها دو دکه با همکاری فرمانداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ورودی شهر به اشخاص واجد شرایط خدمات گردشگری واگذار شده تا به مسافران و گردشگرانی که به این شهر مرزی سفر می کنند، خدمات ارائه دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سوالی مبنی بر احداث کارواش در ترمینال ورودی آستارا گفت: این کارواش با هدف خدمات رسانی به رانندگان و اشتغالزایی جوانان صورت گرفته است.

 

شهردار بندر آستارا در خصوص پروژه آسفالت معابر اظهارکرد: آسفالت معابر همه روزه انجام گرفته و من نمی توانم آسفالت تمام شهر را به یک نقطه اختصاص دهم.

 

معیتی ادامه داد: مگر می شود شهر را تعطیل کرد و تنها در خدمت یک منطقه بود؟ من ذره ای به شهرم خیانت نکرده ام، من پول‌ های ناحق را نمی ‌توانم بخورم و با کسی زد و بند کنم.

 

وی با اشاره به سوال مطرح شده در رابطه با ایجاد گلدان های موجود در خیابان سفیر امید آستارا تصریح کرد: طبق طرح مصوب شورای ترافیک ایجاد گاردریل بتنی برای این خیابان مصوب شده بود که برای زیباسازی شهری و زیبا کردن آستارا برای گردشگران ایجاد گل و گلکاری همچون شهرهای پیشرفته انجام گرفته و با تغییر فصل گل های آن نیز تغییر پیدا می کند.

 

شهردار بندر آستارا به پروژه آب و فاضلاب شهری اشاره کرد و گفت: پروژه آب و فاضلاب شهری یک پروژه ملی است.

 

معیتی با بیان اینکه این کنده کاری و زیرسازی ها فقط برای رفاه حال شهروندان بوده و مردم برای لوله گذاری و شبکه گذاری این طرح نیز مشارکت داشته باشند، افزود: پس از اجرا و پایان رسیدن طرح، مناطق مذکور آسفالت می شوند.

 

وی در رابطه با سوالی مبنی بر احداث پارک بانوان در شهر آستارا خاطرنشان کرد: شهرداری ایجاد پارک بانوان، شهربازی و مجتمع تفریحی خدماتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران را پیگیری می کند.

 

شهردار بندر آستارا به تعاونی مسکن کارگران شهرداری اشاره کرد و افزود: در آینده با پیگیری و در تعاونی مسکن کارگران هر کارگر شهرداری را صاحب یک دستگاه آپارتمان می کنم.

 

معیتی به سوال مطرح شده در رابطه با واگذاری جایگاه سوخت واقع در مقابل شهرداری این شهر،خاطرنشان کرد: این جایگاه با اخذ مجوزهای مربوطه و بدون حق تغییر کاربری بر اساس طرح تفصیلی واگذار شده و شهرداری در مقابل تمام تخلفات صورت گرفته می ایستد.

 

گفتنی است، در پایان دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر آستارا که سوال مطرح کرده بودند از پاسخ های شهردار قانع نشدند و تا جلسه آینده اگر یک سوم اعضاء شورای اسلامی موافق سوال از شهردار نباشند، سوال از شهردار به پایان می رسد.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت آذربایجان غربی هفته عفاف و حجاب مسجد عفاف و حجاب امامزادگان روزنامه بیرجند سوال از شهردار آسفالت بندر آستارا پارک بانوان فاضلاب شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی در بازدید از بنیاد سینمایی فارابی و شورای فیلم اولی ها با تقدیر از زحمات و تلاشهای بی وقفه اعضای شورای تایید صلاحیت فیلم سازان اول گفت ؛ امید بسیاری از جوانان و علاقمندان به فیلمسازی و سینما به همین شوراست و طبق گزارش هایی که از طرق مختلف به سازمان رسیده است این شورا با دقت و پویایی ، عملکردی شفاف و قابل دفاع را از خود به جا گذاشته و چهره های مستعد ، توانمند ، قابل اعتنا و آینده دار را به سینمای ایران معرفی کرده است .

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به متقاضیان زیاد از اقصی نقاط کشور برای حضور در جمع حرفه ای فیلمسازان با توصیه ی اکید به اعضای شورای تایید صلاحیت فیلم سازان اول عنوان کرد ؛ آنچه اکنون در حال رخ دادن است تزریق نیروی جوان ، تازه نفس و با انگیزه به عرصه ی سینمای کشور است که سالیان طولانی در این بخش کمتر مورد توجه قرار گرفته اند بنده معتقدم سینماگران حرفه ای هم از این برنامه و راهبرد سازمان سینمایی استقبال می کنند و چنانچه هر کس با نگاه منصفانه به این مسیر نگاه کند قطعا نتیجه ی حاصله را تحسین خواهد کرد . شاهد ادعای بنده کارگردانان جدیدی ست که از همین شورا تاییدیه گرفته و وارد عرصه ی حرفه ای شده اند و در جشنواره های دو دوره ی گذشته جوایز مهمی کسب کرده اند. در کنار جوانان با استعداد و متعهد و آینده دار برای سینمای ملی کشورمان نباید از تجربه و تخصص پیشکسوتان غافل شویم ،سینمای ملی و اسلامی ایران برای توسعه در حوزه های مختلف ملی و بین المللی باید از همه ظرفیت های کشور بهره مند شود.
خزاعی در ادامه گفت:امسال برای حمایت از ده فیلم اولی البته فیلم های ارزان قیمت مبلغی را در بودجه فارابی مصوب کرده‌ایم که به صورت جدی تر حمایت از جریان نسل نو آغاز شود.
 
خزاعی در ادامه افزود: من به آینده و افتخارات بزرگ این نسل متفکر و متخصص و متعهد امیدوارم نسلی که درک بالایی از زبان تصویر دارد و شناخت خوب از مسائل کشور و از دغدغه های ملی دارد و تلاش خواهد کرد که افتخارات این کشور را در عرصه های داخلی و خارجی به تصویر کشد.
سینمای ایران به متفکرین جدید و اندیشه های نو و بدیع با دغدغه های ملی و دینی احتیاج دارد، فیلمسازانی که تفکر را درآثار شبه روشنفکری و جشنواره زده نمی داند و ارتباط با مخاطب نیز در دغدغه های آنها مشاهده می شود. راه اندازی و بررسی مجوزهای کارگردان اولی در حوزه تخصصی بدور از جریان سرمایه داری که قبلا بر این حوزه احاطه داشت و تعیین کننده بود.

در پایان خزاعی ضمن تشکر از شورا و مدیر عامل فارابی آقای زین العابدین خواست یک مراسم ویژه جهت معرفی به تهیه کننده ها و سرمایه گذاران و نهادهای تولید کننده برگزار گردد در این جلسه درباره پرونده یکی از متقاضیان به صورت نمونه بحث و بررسی شد و رئیس سازمان در جریان چگونگی ارزیابی ها و تصمیم گیری اعضای شورا قرار گرفت . این جلسه با حضور اعضای شورای تایید صلاحیت فیلم اولی ها ، مجید زین العابدین ، رسول صدرعاملی ، حبیب ایل بیگی ، محمدرضاعرب ، مجید اسماعیلی ، مهدی آذرپندار ، امیربوالی و روح الله سهرابی برگزار گردید . مسئولیت دبیری این شورا را فرزاد اژدری بر عهده دارد.

صبا کریمی

دیگر خبرها

  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود