Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی از کشف بیت‌کوین «Bitcoin» یا ارز دیجیتالی در یکی از مناطق حاشیه شهر برازجان خبر داد و با اشاره به ویژگی این سامانه بیان کرد: ارز دیجیتال بیت‌کوین که به صورت الکترونیکی توزیع و استفاده می‌شود باتلاش نیروی انتظامی دشتستان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس آگاهی و دریابانی شهرستان عسلویه از یک شناور ۲۵۰۰دستگاه ماینر و ۳۰۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیارد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزاش جنوب نیوز، سردار خلیل واعظی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی هماهنگی عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان عسلویه و دریابانی، یک دستگاه شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های عسلویه توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این موضوع ادامه دارد، عنوان داشت: در بازرسی از این شناور ۲۵۰۰ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) و ۳۰۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف شد.

وی اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش مالی این محموله قاچاق که از کشور امارات بارگیری شده بود بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سردار واعظی از ابتدای سال جاری تا کنون پلیس بوشهر بیش از ۳۳۰۰ دستگاه ماینر در نقاط مختلف استان کشف کرده است.

 رئیس پلیس دشتستان از کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال«بیت کوین» در دشتستان خبرداد و گفت: بیت‌کوین یا ارز دیجیتالی در یک مزرعه حاشیه برازجان با استفاده از برق غیرمجاز شامل ۴۲ دستگاه توسط پلیس دشتستان کشف شد.

 سرهنگ سید جواد رضوی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی عملیاتی نیروی انتظامی در دشتستان اظهار داشت: مقابله قاطعانه با هرگونه تخلف در اولویت نیروی پلیس است که در این راستا با فعالیت شبانه‌روزی، زمینه برقراری امنیت پایدار در دشتستان فراهم شده است.

رئیس پلیس دشتستان با قدردانی از مشارکت مردم در همکاری با نیروی انتظامی در  کشف جرایم و برخورد با متخلفان خاطر نشان کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نصب و راه اندازی دستگاه‌‌های استخراج ارز دیجیتال در بافت حاشیه‌ای شهر برازجان، نیروی انتظامی تحقیقات لازم خود را با هماهنگی مقام قضائی دشتستان آغاز کرد.

وی از کشف بیت‌کوین «Bitcoin» یا ارز دیجیتالی در یکی از مناطق حاشیه شهر برازجان خبر داد و با اشاره به ویژگی این سامانه بیان کرد: ارز دیجیتال بیت‌کوین که به صورت الکترونیکی توزیع و استفاده می‌شود باتلاش نیروی انتظامی دشتستان کشف شد.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه در عملیاتی هماهنگ 42 دستگاه بیت‌کوین از منطقه یاد شده کشف شد تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد برخی افراد با بهره‌گیری غیرمجاز از شبکه برقرسانی اقدام به راه‌اندازی 42 دستگاه و سامانه استخراج ارز دیجیتال یا بیت‌کوین «Bitcoin» کرده‌اند.

رئیس پلیس دشتستان از جمع‌آوری این سامانه‌ها و تاسیسات خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با طراحی دقیق عملیاتی با هماهنگی دستگاه قضا دشتستان تجهیزات استخراج ارز دیجیتال کشف شده را جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، ارزش اقتصادی تجهیزات یاد شده را 5 میلیارد ریال دانست و افزود: متخلفان و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرداردوستعلی جلیلیان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌ مشخص شد که خودرو فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک