Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت 19 سال، هنوز انتقال گابریل باتیستوتا به رم، گرانقیمت ترین خرید تاریخ جالوروسی است.

طرفداری - لئوناردو اسپیناتزولا مدافع چپ یوونتوس با انتقالی 29.5 میلیون یورویی راهی رم شد تا به دومین انتقال گرانقیمت تاریخ باشگاه بدل شود.

به گزارش ترنسفرمارکت، انتقال 36.15 میلیون یورویی گابریل باتیستوتا اسطوره فیورنتینا به رم، همچنان گرانقیمت ترین انتقال تاریخ باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه انتقال آنتونیو کاسانو از باری در سال 2001 و انتقال وینچنتزو مونتلا از سمپدوریا و هیده توشی ناکاتا از پروچا هر دو در سال 1999 نیز به ترتیب سومین، پنجمین و نهمین انتقال گرانقیمت تاریخ باشگاه هستند.

انتقال استیون انزونزی از سویا با مبلغ 26.65 میلیون یورو و انتقال خاویر پاستوره از پاری سن ژرمن با مبلغ 24.7 میلیون یورو که هر دو در فصل گذشته اتفاق افتاد، به ترتیب چهارمین و ششمین انتقال گرانقیمت تاریخ باشگاه هستند. ایتوربه نیز که از هلاس ورونا راهی جالوروسی شد در رده هفتم این لیست قرار دارد.

پائو لوپز دروازه بان رئال بتیس که در تابستان جاری به رم پیوست با مبلغ 23.5 میلیون یورو در رده هشتم و آمادو دیاوارا دیگر خرید جدید باشگاه با انتقالی 21 میلیون یورویی از ناپولی در رده دهم قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی