Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص عملکرد کاروان ایران در سی‌امین دوره یونیورسیاد اظهار داشت: کاروان دانشجویان ما در مجموع عملکرد خوبی داشته است. در تکواندو تا اینجای کار از سه نماینده ما دو نفر مدال طلا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه وزن دیگر باقی مانده و امیدواریم توفیقات ادامه داشته باشد. اعضای تیم تیراندازی هم تلاش خوبی داشتند و در مجموع موفقیت‌های کسب شده تا اینجای کار قابل قبول است.

وی در ادامه افزود: روز گذشته جلسه‌ای با اولگ ماتیستین، رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی داشتیم. وی از عملکرد دانشجویان ایران ابراز رضایت کرد و معتقد بود سطح مسابقات با حضور دانشجویان ایرانی بالا رفته است.

معاون وزیر علوم با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: با توجه به اینکه این مسابقات در سال قبل از المپیک برگزار می‌شود، همه تیم‌ها با حداکثر توان خود شرکت کردند و سطح مسابقات بالاست. امیدوارم روند موفقیت دانشجویان در چند روز آینده ادامه داشته باشد و با توشه بهتری برای دور بعد آماده شویم.

وی خاطر نشان کرد: حضور جوانان ما در این دوره از مسابقات حامل پیام‌های بسیاری است. علی‌رغم همه مشکلات، تیم در حد قابل قبول اعزام و پشتیبانی شده است و این پیام مهمی است در عین حال دانشجویان ما فرهنگ خود را به سایر دانشجویان منتقل می‌کنند.

صدیقی با اشاره به نقش پررنگ دختران در کاروان دانشجویان تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم دختران از امکانات برابری برخوردار باشند و واقعیت فرهنگ و اصول خود را به نمایش بگذاریم که این امر مورد توجه رئیس فیزو نیز قرار گرفته است.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان یادآور شد: به همه تیم‌ها قبل از مسابقات گفتم ابتدا تلاش کنید، خداوند خودش کمک می‌کند در کنار آن اخلاق ایرانی و دانشجویی خود را نیز به نمایش بگذارید چون کنار مدال آوری حضور منظم دانشجویان نیز اهمیت دارد‌.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس سازمان امور دانشجویان مجتبی صدیقی سی‌امین دوره یونیورسیاد رئیس فیزو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان امور دانشجویان مجتبی صدیقی سی امین دوره یونیورسیاد رئیس فیزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم