Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ بانوان محجبه نیشابوری گفت: امروز اعتقاد به کار زنان در هرجایی ندارم، اعتقاد دارم که زنان در هرجایی می‌توانند کار کنند مشروط به اینکه خانواده پایدار باشد، اعتقاد ما نظام خانواده و حمایت از بنیاد آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، صبح امروز حضور پر شما دختران و مادران محجبه نیشابوری در خیابان امام خمینی (ره) به فراخوان راهپیمایی و اجتماع بزرگ بانوان محجبه نیشابوری رنگ و بوی شهر را از همیشه فاطمی‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی در انتهای این راهپیمایی در محل مصلای مسجد جامع نیشابور گفت: زمانی که کارخانه‌ها با کمبود نیروی زن مواجه شدند با شعارهای برابری نیروی کار خود را تأمین کردند.

امام‌جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: بعد از آن بود که تلاش‌ها برای ابزار قرار دادن زن‌ها شروع شد و شعار آزادی زن را دادند ولی حقیقتش استخدام و او را اسیر و برده خودشان در شرکت‌ها و کارخانه‌ها کردند.

 

یعقوبی افزود: برای مصرف کالاهایشان شعار آزادی زن می‌دهند و بی‌بندوباری و بی‌حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌کنند.

وی تصریح کرد: درود خدا بر کسانی که حجابشان خار چشم دشمنان است و باحجابشان از شهدا، عفت، دین و هویت خود حمایت و دفاع می‌کنید.

یعقوبی ادامه داد: آن‌ها با تبلیغات شیطانی دنبال این هستند که زنان را از هویت ملی و اسلامی باز بدارند و قرآن به آن‌ها هشدار می‌دهد که کسانی که دنبال فساد در جامعه هستند عذاب سخت الهی در کمین آن‌ها است.

امام‌جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: آیات حجاب را خداوند فرموده و ما تابع دستورات خداوند هستیم، امروز زنانی چادری داریم که از بهترین اساتید ما هستند. حجاب مانع رشد و علم‌آموزی نیست و زنانی داریم که در تربیت فرزند، هنر، علم می‌کوشند.

 

وی تأکید کرد: باید با زبان پرجاذبه زنان بی‌حجاب را متوجه کنیم و این جهاد در راه دین و ادامه میدان جنگ و خط مقدم هشت سال دفاع مقدس است.

یعقوبی‌بیان داشت: امروز در مدرسه و خیابان و هرکجا هستید حجاب را خط مقدم و سنگر دفاع از اسلام و انقلاب و کشورمان بدانید.

امام‌جمعه نیشابور با تشریح دروغ‌پردازی‌های علیه اسلام بیان داشت: گول نخورید که زن در اسلام ارزش ندارد، هر کس این حرف را زد قم و حرم حضرت معصومه را نشانش دهید که چگونه علمای ما نزد این معصوم زانو می‌زنند.

وی تأکید کرد: هر کس شأن زن را در ایران پایین نشان دهد باید شأن و منزلت حضرت زهرا (س) را که جایگاه واقعی زن است را به آن نشان داد، در جامعه ما مادران و زنانی مانند مادران شهدا هستند که همه به آن‌ها افتخار می‌کنند.

 

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم گفت: زنان ما پا به پای مردان در دفاع مقدس مقاومت کردند و دفاع مقدس را زنان مقدس کردند که امام فرمود مرد از دامان زن به معراج می‌رود.

هاجر چنارانی افزود: امروز اعتقاد به کار زنان در هرجایی ندارم، اعتقاد دارم که زنان در هرجایی می‌توانند کار کنند مشروط به اینکه خانواده پایدار باشد، اعتقاد ما نظام خانواده و حمایت از بنیاد آن است.

وی بیان داشت: زن در صورتی می‌تواند وارد جامعه بشود که بتواند بنیاد خانواده خود را حفظ کند و بهترین همسر باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: یک روزی ما در روستا درس می‌خواندیم و فعالیت می‌کردیم ولی امروز در جایگاهی هستیم که انقلاب ما در دنیا حرف برای گفتن دارد، امروز دنیا فکر می‌کنند که زنان در ایران محدود هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد به فرهنگ فاطمی داریم، زنان ایرانی با این فکر بزرگ‌شده‌اند و از ایشان الهام و اندیشه گرفته‌ایم.

چنارانی بیان داشت: خیلی از دوستان من که چادر حجابشان نیست حسرت می‌خورند و این موضوع را اعلام می‌کنند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حجاب اگر برای زنان هست، برای مردان هم هست، حجاب فقط بر ظاهر نیست و بر چشم هم هست.

وی گفت: امروز همه باید پا به پای هم تلاش کنند و نباید در جامعه سستی و رخوت ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طلاق‌های عاطفی زیادی را شاهد هستیم و باید بر روی فرهنگ حجاب کار کنیم.

چنارانی ادامه داد: زنان باید به خانواده و ارتقاء جامعه بی اندیشد، باید حجاب را جوری گسترش دهیم که زنان به اختیار حجاب را انتخاب کنند و بتواند از این حجاب فاطمی دفاع کنند.

 

وی تأکید کرد: اگر ایرانی‌ها پوششی مانند حجاب نداشتند در حمله مسلمانان به ایران این حجاب را نمی‌پذیرفتند و پوشیدن برجستگی‌های بدن در همه قومیت‌های دنیا وجود داشته است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: نباید خودمان را ارزان بفروشیم و ملعبه دست یک عده انسان بشویم.

وی در پایان تأکید کرد: بی‌بی شطیطه نمونه بانوان نیشابوری است که توانسته تأثیرگذار باشد، ما از این گونه افراد در جامعه زیاد داریم ولی باید به مردم معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب

دریافت 29 MB کد خبر 6089560

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟