Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، گفت: آئین اختتامیه جشن‌های دهه کرامت، اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و همچنین افتتاحیه هفدهمین دوره این جشنواره امسال در هتل سپید مشهد مقدس از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سید جلال فیاضی مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، گفت: در این مراسم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، جمعی از علمای برجسته شیعه و سنی و مدیران رسانه‌های سراسر کشور حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: سیاست و راهبرد کلی و اساسی در هفدهمین دوره این جشنواره بر کیفی‌سازی و تأثیر بخشی جشنواره است. امسال جشنواره‌های مختلف را مورد بررسی و سنجش قرار داریم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برخی از جشنواره‌ها ادغام، برخی را حذف و برخی را دوسالانه برگزار کنیم.

فیاضی افزود: از دیگر برنامه‌های این مراسم، تجلیل از ۷ خادم فرهنگی رضوی است، یک نفر از آنان از کشور غنا و ۶ نفر دیگر از استان‌های مختلف کشور است. همچنین قرار است از مؤسسات و دبیران جشنواره‌های مختلف کشوری که در زمینه ترویج فرهنگ رضوی برنامه شاخص و اثرگذاری داشته‌اند، تجلیل و تقدیر شود.

ایام دهه کرامت از اولین روز ماه ذی‌القعده یعنی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا ۱۱ این ماه یعنی سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهه کرامت جشن مشهد حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید