Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:18:25 GMT

دیدار وزیر صمت با فعالان اقتصادی عمان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۸۷۳۵

دیدار وزیر صمت با فعالان اقتصادی عمان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به عمان پنجشنبه ۲۰ تیر از شهرک صنعتی الرسیل بازدیدکرد. وی با حضور در جمع مدیران ارشد شهرک الرسیل و فعالان اقتصادی عمانی در محل اتاق بازرگانی و صنایع عمان، سخنرانی کرد و پس از آن به پرسش‌های مطرح شده پاسخ داد.

در این نشست همچنین ظرفیت‌ها و امکانات و مسائل و مشکلات موجود برای تداوم همکاری‌های بین طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر صمت چهارشنبه شب نیز نشست صمیمانه سه ساعته ای را با فعالان اقتصادی ایرانی مقیم عمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد. در این نشست نیز پس از طرح ظرفیت‌های همکاری، طرح مشکلات و درخواست‌ها، رحمانی بهپرسش‌های مطرح شده پاسخ داد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان و هیأت همراه وزیر، در این نشست و دیدارحاضر بودند.

وزیر صمت از مدت زمان حضور در عمان و از روز چهارشنبه با وزیر حمل و نقل و ارتباطات و وزیر صنایع و تجارت سلطنت عماندیدار و گفت وگو کرد.

رحمانی در رأس یک هیأت بلندپایه به منظور دیدار و گفت و گو با مقام‌های عمان و بازدید از مراکز تجاری و صنعتی این کشور سه شنبه شب، وارد عمان شد و در فرودگاه بین المللی مسقط مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معدن و تجارت عمان مشکلات تجارت فرودگاه معدن و تجارت وزارت صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت رضا رحمانی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند