Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود با اشاره به درخواست آمریکا از شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تشکیل جلسه فوق العاده و بررسی اقدامات ایران در چارچوب برجام گفت: آمریکایی‌ها که سال ۲۰۱۸ با اقدامی یکجانبه و مغایر با اصول و قواعد بین المللی از برجام خارج شدند از ایران می‌خواهند مفاد برجام را به دقت رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی_ زاخارووا این درخواست را نشانه بی‌منطقی کاخ سفید عنوان کرد و افزود: نه تنها این خواسته آمریکا مورد توجه و استقبال اعضای شورای حکام آژانس قرار نگرفت، بلکه کشور‌های حاضر در نشست از آمریکا بدلیل خروج از برجام انتقاد کردند.

او همچنین تاکید کرد: فکر می‌کنم این نشست و نتایج آن درس عبرت خوبی برای آمریکایی‌ها بود تا متوجه شوند اقدامات غلط و یکجانبه، نتایج مورد دلخواه برای آن‌ها به بار نخواهد آورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران کاخ سفید اعضای شورای آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران روسیه سخنگوی وزارت امور خارجه کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود