Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مشایخی، گفت: یکی از برکات حضور کاروان زیر سایه خورشید در مرکز توانبخشی سروش شهر جیرفت، قول مساعد اعزام ۱۵ نفر از معلولین این مرکز با همکاری خیرین به مشهد مقدس بود.

"حسین مشایخی " مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه و دبیر احیای سیره رضوی جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کاروان زیر سایه خورشید از (سال ۹۳ ) تاکنون در چند سال متوالی است که در دهه کرامت به جنوب کرمان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مشایخی، با بیان این مطلب که امسال نیز ۴ نفر از خدام رضوی از (۱۸ تیر) به جنوب کرمان سفر کردند، افزود: کاروان زیر سایه خورشید تاکنون در شهرستان های رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب، کهنوج سفر کردند و امروز نیز در شهرستان جیرفت حضور یافتند.

دبیر احیای سیره رضوی در جنوب کرمان، به برخی از برنامه های اولین روز از سفر کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان جیرفت، اشاره کرد و بیان داشت: در اولین روز از پلیس راه جنوب کرمان، فرودگاه جیرفت بازدید و به دیدار خانواده معظم شهیدان محمود و مجید پایدار رفتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه، ادامه داد: سپس از مرکز توانبخشی سروش شهر جیرفت بازدید و به زندان جیرفت رفتند و در جمع زندانیان حضور یافتند

وی، اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید عصر امروز به شهر درب بهشت رفت و پس از استقبال مردم در مراسم بزرگداشت امام زاده سلطان سید احمد حضور یافت.

مشایخی، افزود: کاروان زیر سایه خورشید تا (۲۴ تیر) در شهرستان جیرفت حضور داشته و با خانواده های معظم شهدا و محرومین دیدار می کند.

دبیر ستاد احیا سیره رضوی در جنوب کرمان، بیان داشت: یکی از برکات سفر کاروان زیر سایه خورشید، اهدای سبد کالا به خانواده های محرومین و قول مساعد سفر ۱۵ نفر از معلولین مرکز توانبخشی سروش شهر جیرفت با همکاری خیرین به مشهد مقدس بوده است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد آذربایجان غربی روزنامه کانون های مساجد هفته عفاف و حجاب امامزادگان رئیس قوه قضاییه کاروان زیر سایه خورشید جنوب کرمان شهرستان جیرفت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این باره اظهار کرد: این کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی این روستا اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903379

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ جشن در دهه کرامت
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در راه خوزستان
  • حضور کاروان زیر سایه خورشید از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ایلام
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه