Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:42:52 GMT

استراحت به رحمتی و فلاح‌زاده در نیمه دوم(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۹۰۴۴

دروازه‌بانان اصلی دو تیم پدیده شهرخودرو و سایپا نیمه دوم را در کنار هم تماشا کردند‌.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های سایپا و پدیده بعد از پشت سر گذاشتن مرحله اول تمرینات آماده‌سازی پیش فصل از ساعت ۱۸ امروز در دیداری دوستانه در زمین اختصاصی باشگاه سایپا مقابل هم قرار گرفتند.

 

ابراهیم صادقی و یحیی گل‌محمدی، سرمربیان دو تیم در نیمه نخست تصمیم به استفاده از بازیکنان اصلی خود گرفتند و در ۴۵ دقیقه دوم که هم‌اکنون در حال برگزاری است و با برتری ۲ بر ۱ سایپا دنبال می‌شود، بیشتر از بازیکنان جوان در سیستم خود بهره بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حامد فلاح‌زاده و سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان‌های ثابت دو تیم پس از ۴۵ دقیقه حضور در بازی، در نیمه دوم در کنار یکدیگر و همچنین اشکان نامداری، مربی دروازه‌بانان سایپا و فصل گذشته استقلال، نیمه دوم را تماشا کردند.

 

سید مهدی رحمتی حامد فلاح زاده سایپا پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید مهدی رحمتی حامد فلاح زاده سایپا پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱

در دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند که در نهایت با تک گل متس هوملز به سود زنبورها به پایان رسید.

دریافت 138 MB

در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در پارک دو فرانس میزبان دورتموند بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود زنبورها با گل هولمز به پایان رسید تا در مجموع با نتیجه دو بر صفر تیم فرانسوی را شکست دهند و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شوند.

در نیمه اول دو تیم در تلاش بودند اما تیم میزبان سعی داشت تک گل خورده در بازی رفت را جبران‌ کند. در ۴۵ دقیقه اول بازی جز موقعیت حساسی که جیانلوئیجی دوناروما با عکس العمل فوق العاده‌اش از کریم آدیمی گرفت نکته خاص دیگری نداشت.

نیمه دوم رو پاری سن ژرمن هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ بازی ضربه زایر امری به تیرک دروازه زنبورها برخورد کرد. در دقیقه ۵۰ بازی روی کرنر ارسالی از جولین برانت، متس هوملز با ضربه‌ی سر دروازه تیم میزبان را باز کرد تا تیمش در مجموع دو بر صفر پیش بیفتد. پاری سن ژرمن با نهایت بدشانسی روبرو بود و در این نیمه سه بار دیگر تیرک دروازه دورتموند را به لرزه درآوردند و نتوانستند از دفاع مستحکم این تیم عبور کنند. بازی در نهایت با تک گل هوملز به پایان رسید تا شاگردان ادین ترزیچ با برتری دو بر صفر در مجموع اولین تیم حاضر در فینال ومبلی باشند.

مالکیت توپ در پایان بازی مشابه با نیمه اول، ۷۰٪ برای پاری سن ژرمن و ۳۰٪ برای دورتموند بود. پاریسی‌ها ۳۱ شوت به سمت دروازه حریف زده بودند و حتی یکی از آن‌ها وارد دروازه نشد. همچنین پاریس ۵ موقعیت بزرگ گلزنی هم از دست داده بود. از آن طرف دورتموند تنها یک موقعیت بزرگ گلزنی داشت که از همان هم به خوبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: خبری که مثل بمب در فوتبال انگلیس می‌ترکد؛ آقای خاص به اولدترافورد برمی‌گردد!

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱
  • پیام خداحافظی سرآسیایی با باشگاه سایپا
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم