Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@03:40:18 GMT

گزارش تمرین تیم امید +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۹۱۱۴

گزارش تمرین تیم امید +عکس

به گزارش وانانیوز، 

 تمرینات تیم المپیک ایران امروز نیز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال پیگیری شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تیمی پرداختند. تمرین نوبت عصر امروز 15 دقیقه زودتر از زمان اعلام شده آغاز شد. 

در ابتدای تمرین فرهاد مجیدی مدتی برای بازیکنان صحبت کرد و بعد از آن بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و به گرم کردن بدون توپ پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این قسمت از تمرین بازیکنان هنگام گرم کردن با هم صحبت می‌کردند که با تذکر فرهاد مجیدی که آنها را به انجام تمرین در سکوت دعوت کرد مواجه شدند. 

چهار دروازه بان المپیک ایران زیر نظر مربی گلرها به گرم کردن و انجام تمرینات اختصاصی مشغول شدند. جدیت مربی دروازه‌بانان از نکات قابل توجه تمرین امروز بود او هنگام شوت‌زنی به سمت دروازه‌ با فریادهایش از دروازه‌بان‌ها می‌خواست که توپ را تا انتها دنبال کنند. 

در جریان تمرین امروز 21 بازیکن حاضر بودند و قرار است که از فردا بازیکنان دو تیم پدیده و سایپا نیز به اردوی تیم المپیک ملحق شوند اما وضعیت دو بازیکن غایب تیم استقلال هنوز مشخص نیست. 

پس از گرم کردن بازیکنان تیم المپیک به تمرین شوت‌زنی در دروازه کوچک مشغول شدند و بعد از آن نیز به انجام حرکاتی برای بالا رفتن چابکی مشغول شدند. 

پس از انجام این قسمت تمرین بازیکنان در دو گروه سبز و سفید به بازی درون تیمی پرداختند. در جریان این بازی فرهاد مجیدی در میانه زمین بازیکنان هر دو دسته را در مورد نحوه بازی راهنمایی می‌کرد. 

در جریان بازی درون تیمی امیدها ابتدا محمدرضا ساکت و سپس حمید استیلی مدیر تیم المپیک ایران و سیروس پورموسوی مربی تیم جوانان ایران در کنار زمین حاضر شدند.

 

حمید استیلی پس از روبرو شدن با ساکت به او درمورد تماشای بازی پدیده و سایپا و زیر نظرگرفتن بازیکنانی از تیم امید که در این دو تیم حضور دارند توضیحاتی را ارائه کرد. 

با موافقت محمدرضا ساکت مسابقه دو تیم المپیک ایران و نفت مسجدسلیمان که قرار است فردا در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار شود با حضور اصحاب رسانه بلامانع خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی خودروسازان و همکارانش امروز با چهره‌های برافروخته و خشمگین بابت اتفاقات بازی مقابل شمس‌آذر و از دست رفتن سه امتیاز حساس این دیدار، تمرین را آغاز کردند.

شرایط تمرین و جو سنگین حاکم بر آن به حدی بود که حتی یک لبخند ساده هم در صورت اعضای تیم دیده نمی‌شد. حسرت از دست رفتن امتیاز به فاصله دو دقیقه پس از رقم خوردن گل تساوی در قزوین، خودروسازان را دچار خشم و عصبانیت شدید کرده بود و آنها یک جلسه تمرین و ریکاوری متفاوت را سپری کردند. البته بازیکنان هم تحت تاثیر این باخت ناباورانه بودند.

جلسه سرپایی عنایتی با بازیکنان، بیشتر از روزهای عادی به طول انجامید و این شرایط باعث شد ورزشگاه ایران‌خودرو هنگام تمرین پیکان، غرق در سکوت باشد. موضوعی که ماه‌ها بود در کمپ ایران‌خودرو دیده نمی‌شد.

پیکان در دیدار مقابل شمس آذر با حساب ۲ بر یک شکست خورد آن هم در شرایطی که گل تساوی را در آخرین دقایق زد اما دو دقیقه مانده به پایان کار، گل خورد که حاصلی جز شکست نداشت.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)