Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهم توزیعی بین تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپرجام اروپای فصل آینده به ۳.۲۵ میلیارد یورو خواهد رسید. 

طرفداری- با اعلام کنفدراسیون فوتبال اروپا «یوفا»، تغییری در جوایز اهدایی به تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاهی اروپا برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ ایجاد نمی‌شود.

به گزارش BBC، یوفا می‌گوید ۵۲۳ میلیون یورو بابت هزینه‌های برگزاری مسابقات بین تیم‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کل بودجه ۳.۲۵ میلیارد یورویی یوفا، ۲.۰۴ میلیارد یورو هم صرف رقابت‌های لیگ قهرمانان خواهد می‌شود که بر اساس ضوابط زیر به تیم‌ها تعلق خواهد گرفت.

رقم ابتدایی: هر ۳۲ تیمی که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنند، ۱۵.۲۵ میلیون یورو دریافت خواهند کرد. ارقام ثابت: پاداش‌های مرحله گروهی بر این اساس اهدا می‌شود: ۲.۷۵ میلیون یورو بابت هر برد و ۹۰۰ هزار یورو بابت هر تساوی

باشگاه‌ها همچنین رقم ۹.۵ میلیون یورو در ازای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی، ۱۰.۵ میلیون یورو برای رسیدن به یک چهارم نهایی، ۱۲ میلیون یورو برای نیمه نهایی و ۱۵ میلیون یورو به خاطر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان دریافت خواهند کرد. تیم قهرمان ۴ میلیون یوروی دیگر هم کسب خواهد کرد. 

ضریب تاثیر رتبه بندی: بر اساس رتبه بندی در یک بازه زمانی ده ساله، تیم رده آخر مرحله گروهی ۱ میلیون پوند دریافت می‌کند و به ازای هر رتبه بالاتر، همین میزان دریافتی اضافی به تیم‌های دیگر تعلق می‌گیرد.  حق پخش: مبلغ ۲۹۲ میلیون یورو هم مطابق ارزش تلویزیون ملی هر کشور بین باشگاه‌ها توزیع خواهد شد. 

گفتنی است که رقم ۵۶۰ میلیون یورو هم بین باشگاه‌هایی که در فصل آینده لیگ اروپا حضور دارند، توزیع خواهد شد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • یورو رکورد زد