Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر خاش- سراوان پنج نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

فریبرز راشدی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: یک دستگاه پژو٤٠٥ حامل اتباع بیگانه غیر مجاز ساعت ۱۱:۱۵ امروز پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۶۰ مسیرخاش- سراوان رخ داد افزود: متاسفانه در این حادثه پنج نفر کشته و پنج نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مجروحان این حادثه‌توسط ٢دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به حادثه رانندگی دیگر در زاهدان اظهار داشت: ساعت ۱۰:۵۳ امروز نیز یک دستگاه پراید با تیر برق واقع در بلوار رسالت زاهدان برخورد کرد که بر اثر این حادثه هفت نفر مجروح شدند.

راشدی اظهار داشت: مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان های خاتم الانبیاء (ص) زاهدان منتقل شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واژگونی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان