Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:34:32 GMT

سقوط مرگبار مینی بوس به دره

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۹۳۷۱

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از سقوط یک دستگاه به مینی بوس به دره در جاده شفت استان گیلان خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات وقوع این حادثه، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ امروز یک دستگاه مینی بوس با ۲۱ سرنشین در محور شفت به امامزاده اسحاق استان گیلان بود در حال حرکت بود که در کیلومتر ۵ این محور دچار حادثه شده و به دره سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه به سرعت به نیروهای امدادی از جمله سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام شد، گفت: با حضور نیروهای امدادی در محل حادثه سرنشینان مینی بوس مورد بررسی‌های اولیه قرار گرفتن و مشخص شد که ۲۰ نفر از این افراد مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گفته وی هشت نفر از مصدومان این حادثه توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.


اخبار تکمیلی این حادثه متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حادثه تصادف رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ميني بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت