Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز نخست رقابت‌های دوومیدانی پسران  قهرمانی کشور که به میزبانی خرم‌آباد برگزار شده با معرفی برترین‌ها پایان یافت. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزری تسنیم از خرم‌آباد، مسابقات دوومیدانی پسران قهرمانی کشور به مدت دو روز  به میزبانی خرم‌آباد آغاز شده  و در این دوره از مسابقات بیش از 300 نفر ورزشکار و مربی از سراسر کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در روز نخست با 12 ماده پیگیری شد که پسران  شرکت‌کننده از سراسر کشور در پیست دوومیدانی مجموعه تختی از صبح امروز رقابت داشتند، مسابقات در بخش پسران  در 24 ماده برگزار و ‌مواد باقیمانده فردا در مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود.

3رکورد ملی رقابت‌های دوومیدانی دختران قهرمانی کشور در لرستان جابه‌جا شدپاداش یک میلیونی قهرمان سابق دوومیدانی برای ورزشکاران جوان رکوردشکنقهرمانی تهران در مسابقات دوومیدانی جوانان دختر کشور

 در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی پسران  قهرمانی کشور در 10 کیلومتر پیاده روی آرمین شاه ملکی از  همدان با ثبت رکورد جدیدملی، علیرضا بختیاری از همدان و محمد امین شرفی از کرمان موفق به کسب مقام های اول تا سوم اولین روز مسابقات دوومیدانی جوانان کشور در بخش پسران کشور شدند.

درپرش سه گام سید مبین مداحی از گلستان، حمیدرضا کیا از گلستان و علیرضا حقیقی از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 در110 متر با مانع علی سلامتیان از قم، محمد حسین رفیعی از تهران و سید امیر حسین موسوی از زنجان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در 100 متر بنیامین یوسفی از فارس، محمد جواد رنجکش، قزوین و علی اکبر غلامی از بوشهردر 110 متر با مانع علی سلامتیان از قم، محمد حسین رفیعی از تهران و سید امیر حسین موسوی از زنجان موفق به کسب  مقام های اول تا سوم این مسابقات شدند. 

در100 متر بنیامین یوسفی از  فارس، محمد جواد رنجکش، قزوین و علی اکبر غلامی از بوشهر مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در پرتاب چکش سهند نوری از  آذربایجان غربی، مظفر ید پور از گلستان و احسان تاجیک از  تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در 400 متر علی سلیمانی از  آذربایجان شرقی، محمد هادی صالح نیا از کرمان و مبین رحیمی از کردستان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر

ایسنا/خراسان شمالی مسابقات شنای کارگری در خراسان شمالی که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود، با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس هیات اجرایی مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی  در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده از کارگاه های مختلف و کارگران مشمول قانون کار در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) شهرستان بجنورد برگزار شد.

مهدی اسلام خواه، برگزاری این مسابقات را به مناسبت ارج نهادن به مقام کارگران و گرامیداشت هفته کار و کارگر برای ایجاد شور و شوق مضاعف بین کارگران اعلام کرد و افزود: برگزاری برنامه هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل در حوزه کارگری می‌دانیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی برگزار شد، گفت: در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال، امیررضا باقرزاده از سبزگستر شیروان، رضا تحولاتی و یوسف زمانی فر از آلومینای جاجرم و همچنین سجاد راستگو از استخر هلال احمر شیروان به مقام های اول تا چهارم رسیدند.

رئیس هیات اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران خراسان شمالی ادامه داد: در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال پوریا کلانتری از استخر ۱۹ مهر بجنورد، محمد شاکریان از آلومینای جاجرم و ارشک زعفرانی از راهداری به مقام های اول تا سوم رسیدند.

به گفته اسلام خواه، در رده سنی بالای ۴۰ سال نیز ولی الله استاجی، حجت یداللهی و علی سدید به مقام های برتر رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین