Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با ۵ گل تیمی از کشور نیجریه را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه به مصاف هارتلند نیجریه رفت که این دیدار با پیروزی ۵ بر صفر آبی‌های ایران به پایان رسید. در این دیدار مرتضی تبریزی، علی دشتی، سجاد آقایی (۲ بار) و میلاد زکی‌پور به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی در این دیدار تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی پور، رضا آذری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، مسعود ریگی و سجاد آقایی به میدان فرستاد که وریا غفوری کاپیتان استقلال بود.

استقلال در نیمه نخست با سه گل به برتری رسید. ابتدا میلاد زکی‌پور در دقیقه ۱۸ پاس ارسالی مرتضی تبریزی را به گل تبدیل کرد. دو دقیقه بعد سجاد آقایی موفق شد روی پاس داریوش شجاعیان گل دوم استقلال را به ثمر برساند. در ادامه سجاد آقایی دوباره گل‌زنی کرد و این بار توپ ارسالی تبریزی را در دقیقه ۳۹ وارد دروازه هرتلند کرد.

در نیمه دوم استقلال چند تعویض داشت و بازیکنانی مانند زکریا مرادی، امیرحسین کارگر، میلاد باقری، مهدی نورالله‌ی، محمد بلبلی و علی دشتی و دیگر بازیکنان جوان استقلال به میدان رفتند.

در دقیقه ۵۹ بالاخره خود مرتضی تبریزی توانست گل‌زنی کند و رو پاس وریا غفوری گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

البته این پایان درخشش تبریزی نبود و گل پنجم استقلال روی پاس او و ضربه علی دشتی به ثمر رسید تا در پایان استقلال با ۵ گل حریف اهل نیجریه‌اش را شکست دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا

نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد