Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نرخ بیمه ترابری نفتکش‌ها در مهم‌ترین گذرگاه نفتی در هفته‌های گذشته سر به فلک گذاشته است.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المنار، نرخ بیمه ترابری نفتکش‌ها در مهم‌ترین گذرگاه نفتی در هفته‌های گذشته سر به فلک گذاشته است. این خبر را شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی به نقل از یک شرکت کشتیرانی آمریکایی گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آنتونی گرونی»، رئیس اجرایی شرکت کشتیرانی آردمور، روز سه‌شنبه گفته بود: «به‌عنوان یک شرکت کشتیرانی و بخشی از این صنعت، تهدیدی جدی متوجه خدمه و کشتی‌های ما است.»

گرونی گفت: «در حال حاضر، تجارت مانند گذشته است اما بیمه ترابری در تنگه هرمز، گذرگاهی استراتژیک که ایران و عمان و امارات متحده عربی را از یکدیگر جدا می‌کند در عرض دو ماه گذشته، در پی حوادث اخیر، دو برابر شده است.» 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تنگه هرمز نفتکش ها بیمه نفتکش ها قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند

ایسنا/مازندران با تلاش جمعیت هلال احمر نوشهر ،۱۵ نفر از گمشدگان جنگل تنگه دار نوشهر که روز جمعه مسیر را گم کرده بودند، پیدا شدند.

سمانه حمیدی نیا رییس جمعیت هلال احمر نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش مفقود شدن ۱۵ نفر در جنگل‌های تنگه دار کشکسرای نوشهر ،اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه جمعه گزارش مفقودی این افراد از استان به ما گزارش شد و بلافاصله نیروهای ما برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی  با اشاره به اعزام دو تیم از پایگاه سی سنگان و هلال احمر برای جستجوی افراد که همگی مرد و اهل تهران و کرج بودند،افزود: ساعت ۲۳ همه افراد توسط نیروهای هلال احمر نوشهر پیدا شدند و جهت اسکان و تغذیه به پایین دست انتقال یافتند.

حمیدی نیا علت گم شدن افراد را بارش باران و خروج از مسیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حال همه افراد مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!