Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در عملیات پلیس شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی کرمان اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان رفسنجان از طریق کار اطلاعاتی از دپوی تعداد زیادی دستگاه ماینر(دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در یک مکان مشخص در این شهر مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این رابطه ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی از یک کارخانه متروکه 546 دستگاه ماینر ساخت کشور چین که بصورت پلمب شده در این محل دپو شده بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش 700 میلیارد ریالی این اقلام غیر مجاز بیان داشت: در بررسی‌های میدانی نیز مشخص شد افرادی در این محل قصد نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌ها با اتصال به شبکه اینترنت را داشته‌اند که در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیت کوین رمز ارز ماینرها ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی