Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوزدهمین دوره جشن حافظ (دنیای تصویر) با حضور هنرمندان حوزه سینما و تلویزیون با دو ساعت تأخیر لحظاتی پیش در حالی در برج میلاد آغاز شد که اجرای بخش خوشامدگویی به حضار نیز با ناهماهنگی هایی همراه بود.

در ابتدای این مراسم ایمان معلم پسر کوچک علی معلم به حضار خوشامد گفت و پس از اجرای رضا یزدانی، رویا نونهالی روی صحنه حضور پیدا کرد و متنی را درباره جشن حافظ در آستانه بیستمین سال برگزاری قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه امید معلم دبیر جشن حافظ روی صحنه حضور پیدا کرد و ضمن تاکید بر استقلال کامل جشن و هیات داوران درخواست کرد کلیپ مرتبط با آنان پخش شود. جواد طوسی، محمدرضا لطفی، سید آریا قریشی، آذر معماریان، امید معلم، امیر هوشنگ هاشمی، کسری ولایی، امیر پوریا، امیررضا نوری پرتو، علیرضا مجمع و خسرودهقان اعضای هیئت داوران دوره نوزدهم جشن حافظ هستند.

سپس نوبت به اهدای تندیس یک عمر دستاورد هنری به گلاب آدینه رسید که به همین منظور آذر معماریان (همسر علی معلم) و نورا هاشمی (دختر گلاب آدینه) روی صحنه حضور پیدا کردند و تندیس را به این بازیگر باسابقه اهدا کردند.

آدینه که موقع پخش کلیپی که به منظور تقدیر از فعالیتش در سینما و تئاتر آماده شده بود و در سالن پخش شد، اشک می‌ریخت، هنگامِ دریافت تندیس، در سخنانی گفت: «از روزی که گفتند قرار است این اتفاق بیفتد، هر چه تمرین کردم و روزی هزار بار با خودم گفتم نباید بغض کنم، نشد که نشد. در تمام دنیا در این گونه مراسم همه تشکر می‌کنند و فکر می‌کنم علتش این باشد که تریبون‌های این چنینی، بهترین جایی است که آدم سپاس خودش را نسبت به کسانی که کمکش کردند، ابراز کند. برای همین از استادان خودم، مهدی هاشمی، سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ تشکر می‌کنم.» 

این گزارش به روزرسانی می شود...

۵۷۲۴۳

کد خبر 1278801

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشن حافظ سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنرمندان گلاب آدینه ایران و آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس کاریکاتور نفتکش لیگ برتر نوزدهم لیگ برتر هجدهم ایالات متحده آمریکا ایران و انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی

همزمان با سراسر کشور نوزدهمین آزمون سراسری کسب مدرک تخصصی با مشارکت ۱۵۴ حافظ قرآن کریم در ۲ حوزه امتحانی استان بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری اعطا مدرک به حافظان قرآن کریم در دو حوزه امتحانی بوشهر و کنگان اظهار داشت: این آزمون به عنوان رسمی‌ترین و متقن‌ترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه 1 تا 5 که معادل دیپلم تا دکتری است اجرا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون با حضور 154 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار شد گفت: از این تعداد 102 نفر مرد و 52 نفر زن هستند که کوچکترین فرد شرکت کننده ، 9 ساله و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

وی ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده ، 17 نفر اهل سنت و سه نفر از پیشکسوتان رشته حفظ در استان به عنوان میهمانان حاضر در جلسه آزمون حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد : از کل تعداد شرکت کنندگان 12 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر و برخی شرکت‌کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده یا همان به صورت خانوادگی در این آزمون شرکت کردند.

‌قادری تصریح کرد : این آزمون به‌دلیل اهمیت بالایی که دارد با حضور بازرس سازمان دارالقرآن کریم در استان برگزار شد و کسانیکه در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خرداد ماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این شرکت‌کنندگان اگر نمره لازم را کسب کنند ، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها واگذار خواهد شد و افرادی که موفق به کسب معادل فوق لیسانس و بالاتر شدند در مرحله سوم و چهارم این آزمون باید شرکت کنند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم
  • آیین تقدیر از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان توسط خبرگزاری تسنیم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا