Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:53:47 GMT

گرانفروشی ایرلاین‌های داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۰۱۰۴

به گزارش تسنیم، طبق معمول با نزدیک شدن به ایام خاص باز هم نرخ بلیت پروازهای داخلی افزایش یافته و بر خلاف اظهارات روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی تقریبا تمام بلیت‌های پروازی مسیرهای پُرتقاضا به صورت چارتری فروخته می‌شود، حتی مسیرهایی مانند تهران-مشهد که فروش بلیت چارتری در آنها ممنوع است.

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری روز گذشته با حمایت همه جانبه از شرکت‌های هواپیمایی بابت قیمت‌ بلیت هواپیما گفته بود:‌ نرخ بلیت مشهد، از 220 هزار تومان شروع شده و تا 800 هزار  تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ 200 هزارتومانی با گذشته فرقی نکرده و در زمان نرخ‌گذاری نیز بلیت مشهد 190هزار تومان بود. امروز کسانی سوار هواپیما می‌شوند که درگذشته نمی‌شدند.

وی درباره وجود پروازهای چارتر در مسیر تهران-مشهد، افزود: هرچند پرواز چارتر در مسیر مشهد به حداقل رسیده، اما مسیر مشهد چارتر پذیر است. فروش چارتر در مسیرهای مشهد، کیش و قشم به خاطر بسته‌های سفری که فروش می‌رود، غیرقانونی نیست. چارتر جزو ذات حمل‌ونقل هوایی است و نمی‌توان آن را حذف کرد، اما چارتر کننده اجازه تک‌فروشی ندارد و باید بلیت را در قالب بسته سفر عرضه کند.

وی افزود: در مقاصدی مانند قشم و کیش مسافر نیاز به هتل  و خدمات تور دارد، بنابراین در این مسیرها فروش چارتر آزاد است. در مسیرهای دیگر چارتر به حداقل رسیده و قیمت‌ها نیز کنترل می‌شود. روی‌هم‌رفته در بازار فروش و توزیع بلیت هواپیما نظم وجود دارد.

به گزارش تسنیم، بر خلاف ادعای رئیس سازمان هواپیمایی کشوری هم‌‌اکنون نرخ بلیت پرواز تهران-مشهد برای  روز جمعه 21 تیر 98 که توسط ایرلاین‌های داخلی فروخته می شود رکورد 1.2میلیون تومان را ثبت کرده است، یعنی فعلا 400 هزار تومان بیشتر از رقم اعلام شده معاون وزیر راه. در مسیر برگشت این پرواز یعنی مشهد-تهران برای روز یکشنبه آینده 23 تیر قیمت حدود 850 هزار تومان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گرانفروشی ایرلاین های داخلی نرخ بلیت پرواز نازنین زاغری نشست شورای حکام جیسون رضائیان تب کریمه کنگو شیخ زکزاکی بانک سرمایه هیلاری کلینتون پیام دهکردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجرا‌های ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت