Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی از رحیم فلاح زاده مدیر و کارکنان مخابرات منطقه خوزستان تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی به منظور پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت رسانی به هموطنان در بحران سیل اخیر استان، از رحیم فلاح زاده مدیر و همکاران آن مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در متن این تقدیرنامه آورده است:

بی شک بحران سیل که از ابتدای سال ۱۳۹۸ آغاز شد، آزمونی بود برای یکایک ما که بتوانیم در مراحل سخت زندگی با سرافرازی از آن عبور کنیم. فعالیت ها وکوشش های چشمگیر جنابعالی که نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، مدیریت و سازماندهی مؤثر در شرایط بحرانی و سیل زده در استان پهناور خوزستان بود و نیز تلاشهای بی دریغ همکاران آن مجموعه که موجب پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت رسانی به هموطنان عزیز از ابتدای این بحران شد، شایسته بهترین تقدیرهاست.

این جانب ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و همکاران محترم مخابرات آن منطقه، از خداوند متعال سلامتی، سعادتمندی و بهروزیتان را در تمام مراحل زندگی خواستارم.

گفتنی است، در پی وقوع سیل در استان خوزستان در روزهای نخست سال جاری، مدیر مخابرات منطقه با اعلام آماده باش کامل به کارکنان  در مناطق و شهرهای در معرض سیل و  اعزام فوری مهندسان و تیم های فنی و عملیاتی  به مناطق سیل زده و انجام اقدامات لازم در جهت حفظ و نگهداری ساختمانها و تجهیزات مخابراتی، شبکه ارتباطی مطلوب و پایداری به مردم شریف استان ارائه شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان خوزستان ایران خدمت رسانی شرکت مخابرات مخابرات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود