Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه گفت: اساس اسلام معنویت است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص تبلیغات در نظر اسلام بیان کرد: اساس اسلام معنویت و اساس معنویت خداوند است پس باید در اصول تبلیغات خدواند را در نظر گرفته و در تبلیغات باید نماد و اسلامی خداوند مطرح باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تقدیر از زحمات رییس پیشین شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان افزود:شکرنیا فردی جدی در امورات مربوط شورا بود و تلاش بسیاری در مدت مدیریتی خود برای رفع مشکلات داشت.
امام جمعه ارومیه افزود: بخشایی رئیس جدید  نیز  فردی با تجربه و ولایت مدار است که برای وی در پست جدید آرزو موفقیت روز افزون دارم.
همچنین محسن شکرنیا رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: خدمات سال های گذشته شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری تمامی ارگان ها و دستگاه ها عضو در شورا و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بود.
وی در خصوص ساختمان ملکی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پس از تامین زمین و با اخد پروانه ساخت در شهریور ۹۷ در محل خیابان مدیریت و با مساحتی نزدیک به ۱۰۰۰ متر در مرداد سال ۹۸ دو طبقه این ساختمان آماده بهره برداری است و به زودی و ظرف چند ماه آینده کل مجموعه آماده بهره برداری می شود.
طاهر بخشایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز ضمن تقدیر از تلاشهای رئیس پیشین در  اجرای برنامه های متنوع در استان افزود: توفیق هرچه بیشتر شورای هماهنگی در گرو همکاری ارگان ها و دستگاه است.
وی به نقش مردم در تحقق یافتن آرمان های امام و منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: حضور و همراهی مردم با مسئولین برای تحقق یافتن آرمان امام و منویات رهبر امری ضروری است.
به گزارش ایسنا؛ طی مراسمی از زحمات محسن شکرنیا تقدیر و طاهر بخشایی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد‌.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی امام جمعه تبلیغات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم تودیع و معارفه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل