Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@13:07:37 GMT

پیشرفت ۷۶ درصدی طرح فولادسازی سفیددشت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۱۱۹۱

پیشرفت ۷۶ درصدی طرح فولادسازی سفیددشت

محمود ارباب زاده مدیرعامل کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: عملیات ساخت فاز دوم کارخانه فولاد یک میلیون تنی تحت عنوان واحد فولادسازی در شهرک صنعتی سفیددشت با پیشرفت ۷۶ درصدی همراه است.

وی افزود: این پروژه شامل یک کوره قوس الکتریکی (EAF) با ظرفیت ۱۴۰ تن، کوره پاتیلی (LF) و یک ماشین ریخته‌گری اسلب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارباب زاده اضافه کرد: تا اواخر مرداد ماه سالجاری نیز پست ۴۰۰ کیلو ولت این شرکت به منظور انجام تست‌های سرد و گرم قبل از راه اندازی برق دار می‌شود.

وی ادامه داد: فاز سوم این عملیات، بنا کردن واحد زیرساخت، جنبی و پشتیبانی است که وظیفه ایجاد و تأمین زیرسـاخت‌ها و ساختمان‌های مورد نیاز واحد احیا و فولادسازی را بر عهده دارد.

کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری در سفید دشت دارای سه فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی است و به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرح‌های هفتگانه فولاد کشور به شمار می‌رود.

شهرک صنعتی سفید دشت از توابع شهرستان بروجن، در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ف

برق دار شدن پست شرکت فولاد سفیددشت تا اواخر مرداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری