Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه دومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره عصر دیروز در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) در زنجان برگزار شد و با معرفی برگزیدگان و رونمایی از کتاب آثار برتر دوره اول به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گروه سنی زیر 15 سال در بخش داستان کوتاه «آیدین خداکرمی» و «آیسان حسنلو» از خدابنده به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 

همچنین در بخش داستان بلند و رمان، «مهدی منصوری» از زنجان و «حمیدرضا محمدی‌گوندره» از خدابنده به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند؛ در بخش داستانک نیز «مریم بهرامی» از زنجان حائز رتبه اول شده است، «آراز خداکرمی» و «امیرمهدی کتابی» هم رتبه های دوم وسوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

 

در گروه سنی 15 تا 29 سال، در بخش داستان کوتاه «سیده فاطمه موسوی» از زنجان رتبه اول را کسب کرد؛«بهزاد مرادی»و« سیدسالار موسوی» هم رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

 

در بخش داستان بلند «شیوا محمدی» و «فاطمه کتابی» از زنجان به صورت مشترک رتبه دوم را از آن خود کردند و در بخش داستانک نیز «سما صفری» و «داریوش حیدری» از زنجان به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.

 

در گروه سنی بالای 29 سال، در بخش داستان کوتاه «میثم شیرمحمدی» و «مهدی ریاحی» از زنجان به صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند؛«پری آخته»و«محمدرضا بستک» مشترکا دوم و «لیلی کرامتی»و«رامین مرادیان» مشترکا سوم شدند.

 

در بخش داستان بلند و رمان «خدیجه علی‌بیگی‌بالانجی» از تهران حائز مقام اول شد؛«مجتبی حسنی» نفر دوم و «لیلا جعفری» و«بهیه کرمی» به طور مشترک سوم اعلام شدند و در بخش داستانک «محمود رفیعی» از زنجان رتبه اول را به دست آورد؛ «توران اصانلو» و «معصومه خداکرمی» نفرات دوم و سوم اعلام شدند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مسجد آذربایجان غربی اردبیل عفاف و حجاب رئیس قوه قضاییه آیت الله حسینی شاهرودی جشن های دهه کرامت امامزادگان داستان نویسی رضوی جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی تجلیل از برگزیدگان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.
دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی