Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان فوتسال بانوان کشور روز پنجشنبه بیستم تیر ماه با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ فوتسال و مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی در مشهد گرد هم آمدند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: گردهمایی نمایندگان مسابقات هر سال توسط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار می شود تا دست اندرکاران، تجارب خود را به منظور ارتقاء سطح دانش و کیفیت لیگ و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا صوفی زاده با بیان اینکه لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور چهارده تیم از مرداد ماه امسال آغاز می شود افزود: به دنبال این هستیم که لیگ بهتر از همیشه برگزار شود تا از بستر آن یک تیم ملی قوی تشکیل شده و در آسیا قهرمان شود.

*شکست خانگی تیم فوتسال فرش آرا مشهد از سن ایچ ساوه

در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال، تیم های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه عصر نوزدهم تیر ماه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید.

فرش آرا بازی هفته نخست خود را نیز با نتیجه شش بر سه به تیم ستارگان ورامین واگذار کرده بود. همین اینک این تیم از دو بازی خود در لیگ برتر امسال بدون امتیاز در رتبه سیزدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

*مقام نخست خراسان رضوی در رشته قزاق کورس

تیم خراسان رضوی در دومین دوره رقابت های قزاق کورس در رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی این مسابقات در شهر ری دست یافت.

قزاق کورس رشته‌ای شبیه به کوراش با تفاوت در لباس و برخی قوانین به عنوان ورزش رسمی کشور قزاقستان شناخته می‌شود که به تازگی ساماندهی آن به انجمن کوراش هیأت‌های جودو در کشور واگذار شده است.

تیم قزاق کورس خراسان رضوی با هدایت مهدی دلفراز مربی قوچانی این استان با کسب دو مدال طلا و چهار مدال برنز و بیشترین امتیاز از نظر تیمی به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

*قهرمانی بزرگسالان و نایب قهرمانی جوانان خراسان رضوی در رشته پاورلیفتینگ

سرپرست هیات بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تیم این استان در مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاههای کشور در رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی و در رده جوانان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

سروش پور آزاد افزود: تیم بزرگسالان استان در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد چهار مدال طلا و دو مدال نقره و تیم جوانان دو مدال طلا و دو مدال نقره کسب کردند. این مسابقات هفدهم تا نوزدهم تیر ماه در تهران برگزار شد.

*کسب دو مدال طلای آسیایی کشتی گیران آزاد خراسان رضوی

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: امیرحسین متقی کشتی گیر خراسانی عضو تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مسابقات آسیایی در قزاقستان مدال طلای این رقابتها را به گردن آویخت.

خسرو علیزاده افزود: سهیل یوسفی کشتی گیر وزن ۹۲ کیلو گرم خراسان رضوی هم به مدال طلای این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

این مسابقات پانزدهم و شانزدهم تیر ماه برگزار شد.

*بازگشت ورزشکاران کارگر مدال آور از مسابقات جهانی

کارگران ورزشکار و مدال آور خراسان رضوی در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا روز دوشنبه هفدهم تیر ماه از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد مشهد شده و مورد استقبال قرار گرفتند.

مسابقات جهانی کارگران از یازدهم تا پانزدهم تیر ماه جاری در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار شد و کارگران ورزشکار این استان نیز در رشته های جودو، دو و میدانی، تنیس روی میز و والیبال ساحلی همراه با تیم ملی کشور در این رقابتها شرکت کردند و ۱۰ مدال رنگارنگ به دست آوردند.

*نایب قهرمانی دوچرخه سواران خراسان رضوی در مسابقات کشوری

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در رشته تیم اسپرینت مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری بزرگسالان کشور که در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تیم بزرگسالان خراسان رضوی نایب قهرمان شد و تیم های خوزستان و کرمان به صورت مشترک به مقام نخست دست یافتند و تیم استان لرستان نیز سوم شد.

مجید روحپرور افزود: همچنین در این هفته سه دوچرخه سوار خراسان رضوی به نامهای حسین سعادتی فر، سپهر نظافتی و علیرضا قدمگاهی به اردوی تدارکاتی تیم ملی استعدادهای برتر دوچرخه سواری مردان کشور دعوت شدند.

دوچرخه سواران در این اردو به منظور حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی که مهر ماه امسال برگزار خواهد شد خود را آماده می کنند.

*چهار مدال بر گردن سنگ نوردان خراسان رضوی

رئیس هیات سنگ نوردی خراسان رضوی گفت: سنگ نوردان پسر نوجوان خراسان رضوی در نوزدهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور دو مدال طلا و دو مدال برنز کسب کردند.

احمد زحمتکش اظهار داشت: در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور که هفدهم و هجدهم تیر ماه در پلور مازندران انجام شد، سید رضا تقی پور دو مدال طلا در رشته‌های "لید" و "بولدرینگ" به گردن آویخت و علی اصغر عمار لو در رشته "لید" و محمد یوسفی هم در رشته "بولدرینگ" مدال برنز به دست آوردند.

*برگزاری مسابقات کشوری بوچیا در مشهد

دهمین دوره مسابقات قهرمانی ملی بوچیا با حضور برگزیدگانی از سراسر کشور در بخش مردان و زنان به میزبانی مشهد برگزار شد.

بوچیا نوعی ورزش ویژه معلولان جسمی حرکتی است که در اصل برای افراد دارای فلج مغزی طراحی شده بود اما درحال‌حاضر ورزشکارانی با معلولیت‌های چندگانه و شدید حرکتی همانند آتروفی عضلانی نخاعی نیز آن را انجام می دهند.

در این ورزش هدف، پرتاب توپ‌های رنگی به نزدیکی توپ سفید یا جک‌بال است و شرکت‌کنندگان می‌توانند توپ‌ها را برحسب توانایی‌هایشان با دست یا پا و یا در ناتوانی‌های شدید با سر و یا یک وسیلهٔ کمکی (رمپ) پرتاب کنند و در پایان هر دور، داور بر اساس میزان نزدیکی توپ‌ها به جک‌بال به بازیکنان امتیاز می‌دهد.

*قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات ووشو

روزهای سیزدهم و چهاردهم تیر ماه نیز مشهد میزبان مسابقات کمربند طلایی ووشو در بخش ساندای مردان بود که در پایان تیم خراسان رضوی با کسب ۵۴ مدال رنگارنگ به مقام نخست مسابقات ووشو در رشته ساندای قهرمانی کشور دست یافت. تیم ووشوی استان در رشته ساندا ۱۵ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۲۵ برنز کسب کرد.

۷۵۰۷/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان