Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@05:07:58 GMT

نرخ بیکاری را حدود ۴/۷ درصد کاهش داده ایم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۱۴۱۶

نرخ بیکاری را حدود ۴/۷ درصد کاهش داده ایم

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی هنرمندان برگزیده پویانمایی کشور در هتل پارسیان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه استان واقعی چهارفصل است از هنرمندان پویانمایی کشور دعوت کرد با همکاری دستگاه های اجرایی استان در معرفی ظرفیت های استان تلاش کنند.

او در ادامه اظهار داشت: میزبانی استان کرمانشاه در دومین جشنواره ملی پویانمایی باعث شده است که پس از آن زلزله غمبار آبان ۹۶ موجی از نشاط و امید در استان ایجاد شود و مردم در شهرستان های میزبان از برگزاری این جشنواره رضایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: صداوسیما در مدیریت بحران سیل بهار نقش آفرینی مطلوبی داشت و شرایطی پیش آوردیم که مردم خودشان سیل را مدیریت کردند که ابتکارات مردم کرمانشاه در مدیریت سیل در رسانه های کشور بازتاب جالبی داشت‌.

استاندار کرمانشاه در ادامه به کاهش نرخ بیکاری استان نیز اشاره کرد و افزود: با وجود بحران سیل بهار ۹۸، توانستیم نرخ بیکاری را حدود ۴/۷ درصد کاهش دهیم که جای امیدواری است.

بازوند افزود: با وجود تنگناهای موجود روند بازسازی مناطق زلزله زده از سرعت منطقی و مطلوبی برخوردار است و با سرلوحه قرار دادن توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر فرصت سازی از زلزله برای مردم استان، توانسته ایم با کمک و همکاری مردم، اقدامات مطلوبی در این راستا انجام دهیم.

او همچنین گریزی به حوزه گردشگری زد و گفت: ثبت جهانی اورامانات که پهنه وسیعی از استان را در بر میگیرد می تواند نقطه عطفی در جهش گردشگری و توسعه استان باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست