Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بازدید‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح در منطقه گفت: اقدامات اکثر رده‌ها مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت و این بازدید‌ها تاثیر چشمگیری در درک عمیق‌تر ستاد کل نیرو‌های مسلح نسبت به نقاط قوت و ضعف، به‌دست آمد و بانک اطلاعاتی بسیار خوبی در اختیار همکاران ما قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش در کشور ما با هیچ چیز قابل مقایسه و معاوضه نیست، تصریح کرد: استان خراسان رضوی با توجه به پهناور بودن مرز‌های مشترک، خوشبختانه امنیت بسیار مطلوبی در مرز‌های این استان برقرار است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما از لحاظ مرزبانی در مرز‌های مشترک با کشور ترکمنستان مشکلات بسیار کمتری داریم، اما مرز‌های مشترک با کشور افغانستان که بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در دنیا است، باید به‌صورت بسیار ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

سرلشکر باقری با توجه به تهدیدات پیرامون مرز‌ها و وجود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن سوی مرزها، افزود: مرزبانان در مرز‌های افغانستان باید وظیفه حفظ امنیت مرز‌ها را از سمت هر دو کشور به دوش بکشند، چرا که عدم انسداد لازم از سوی کشور افغانستان در مرز‌ها عاملی برای تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر شده است.

وی با تاکید بر اینکه از امکانات نیرو‌های نظامی و مرزبانی بایستی در مرز‌ها به‌خوبی استفاده کرد، تصریح کرد: وجود مراکز آموزش مرزبانی که به‌صورت تخصصی برای آموزش کارکنان وظیفه مرزبانی اختصاص داده شده است، تاثیر خود را در مرز‌ها نشان داده و تمام مقدمات و اختیارات لازم در خدمت فرمانده مرزبانی قرار گرفته و همه زمینه‌ها برای رشد چشمگیر مرزبانی فراهم است، ما نیز در خدمت این مجموعه‌ها هستیم که این کار صورت بگیرد.   انتهای پیام//ج.ر   وجود مراکز آموزش مرزبانی تاثیر خود را در مرزها نشان داده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است