Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس گفت: خراسان رضوی در بحث کشتی پهلوانی جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده است

به گزارش قدس آنلاین ، اشکان مردانی اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی سنگین وزن در روز جمعه در مشهد برگزار می‌شود، این مسابقات می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند کشتی پهلوانی داشته باشد، ورزشکاران می‌توانند با حضور مستمر در این رقابت‌ها سطح خود را ارتقاء دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بیان کرد: اغلب پهلوانان در خراسان رضوی از گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در این ورزش مهارت یافتند، این امر در میزان نفوذپذیری کشتی در استان تأثیر بسزایی دارد، کشتی‌گیران خراسان رضوی همیشه در مسابقات مقام‌های نخست و دوم را کسب کردند.
شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس ادامه داد: خراسان رضوی در کشتی پهلوانی جایگاه خوبی در کشور دارد، سطح مسابقات بسیار بالا بوده اما خراسان رضوی همیشه در مسابقات مختلف درخشیده است، ورزشکاران مقام‌آور از این مسابقات دست خالی باز نمی‌گردند و جوایز ارزشمندی به آنها اهدا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات در رده سنگین وزن برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بالای ۱۰۰ کیلوگرم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، این مسابقات به صورت اُپن برگزار می‌شود و بنده نیز با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت خواهم کرد اغلب ورزشکاران خراسانی هستند.
مردانی عنوان کرد: پدر و برادرانم در این رشته ورزشی به عنوان مربی کشتی پهلوانی و کشتی‌گیر فعالیت داشتند و بنده نیز توسط آنها با این ورزش آشنا شدم، تمریناتم را برای رسیدن به جایگاه قهرمانی انجام دادم، استقبال خوبی از این مسابقات شده و نتایج خوبی از این مسابقات پیش‌بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: مسابقات مذکور توسط هیئت کشتی خراسان رضوی برگزار شده و به نظر نمی‌رسد مسئولان فدراسیون در این امر به هیئت کمک کرده باشند، در هر صور ت مسابقات به نحو مطلوبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در روز جمعه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشتی پهلوانی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی همتی فر صبح جمعه در محل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و در حاشیه برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم امروز با حضور ۱۶۱۸ نفر از حافظان ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن در ۷ حوزه در استان برگزار شد.

معاون فرهنگی و پژوهش و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: این آزمون یکی از آزمون‌های تخصصی و دشوار قرآن کریم است که حافظان در آن معلومات و تسلط خود بر مفاهیم، معانی و تفاسیر قرآن را به معرض سنجش می‌گذارند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تعداد متقاضیان شرکت در این دوره از آزمون نسبت به دوره قبل افزود: این استقبال نشان دهنده اشتیاق روزافزون مردم، به ویژه جوانان، به تعالیم نورانی قرآن کریم است.

همتی فر ادامه داد: استان خراسان رضوی با داشتن ۱۶۱۸ نفر شرکت کننده، در صدر فهرست استان‌های کشور از نظر تعداد متقاضیان قرار دارد. همچنین با توجه به اینکه بیشترین شرکت کنندگان استان به تعداد ۵۳۳ خانم و ۲۷۶ آقا از مشهد هستند بنابراین دو حوزه آزمون در مشهد در نظر گرفته شد که آقایان در سازمان تبلیغات و بانوان در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در این دوره از آزمون، ۱۱۳۰ نفر از بانوان و ۴۸۸ نفر از آقایان در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی پذیرفته شدگان این مرحله، به مرحله آزمون شفاهی راه پیدا می‌کنند و در صورت موفقیت، مدرک معادل لیسانس یا فوق لیسانس دریافت خواهند کرد.

کد خبر 6095563

دیگر خبرها

  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد