Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فجرسپاسی گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط مالی بد 50 درصد تیم فجر تغییر کرده است.به گزارش بلاغ،داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: ۲۰ روز است که تمرینات خود را شروع کردیم و چند بازیکن اصلی خود را به دلیل شرایط مالی از دست دادیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این بازیکنان به دلیل شرایط بد اقتصادی از تیم جدا شدند ما به دنبال جایگزین بودیم و چند بازیکن سرباز و آزاد توانستیم جذب کنیم در دفاع راست امیر حسین صدقی از بادران، محمد امین از سرخپوشان ابوالفضل اعلایی و امیر شبان از پارس جنوبی، رحیم آله بوغ ویش از کارون خرمشهر،  میلاد احدی از ملوان و دو  بازیکن سابق برق شیراز و فجر شهید سپاسی محمدرضا احمدی و فروزان دانا را که به امیدهای پیکان  قرض داده بودیم به باشگاه برگرداندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در حال حاضر  سه بازیکن تاثیرگذار دیگر را  از باشگاه درخواست کردیم اما به دلیل  شرایط بد مالی تاکنون نتوانستیم این سه بازیکن را جذب کنیم  وبه خاطر همین شرایط اقتصادی در این مدت تمام اردوهای خود را در شیراز برگزار کردیم. قرار است امروز بازی دوستانه ای با ذوب آهن داشته باشیم و بعد از این بازی هم قرار است در جام شهدای شیراز دوبازی دیگر برگزار کنیم و تا شروع لیگ دو بازی تدارکاتی دیگر نیز داشته باشیم .

وی گفت:  ۵۰ درصد تیم فجر نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. سعی ما در کادر فنی این است که بتوانیم تا شروع لیگ به اهداف تاکتیکی خود برسیم امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند زودتر با نفرات قدیم به هماهنگی کامل برسند.

مهابادی همچنین در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: تا به امروز مسئولین استان فقط قول و شعار دادند و به حرفشان  عمل نکردند من در اینجا باصراحت می گویم  اگر کمک‌های رحیمی استاندار  فارس، کامیاب مدیر کل ورزش جوانان و زارع نماینده محترم مردم آباده در مجلس شورای اسلامی نبود ما به مشکلات مالی بیشتری  روبرو می‌شدیم.

وی در پایان‌گفت: در اینجا از مسئولین استان فارس می خواهم که به کمک تیم بشتابند مطمئنم اگر همه مسئولان فارس  دست به دست  هم دهند و همت کنند و این باشگاه را از نظر شرایط مالی حمایت کنند تا باشگاه بتواند بازیکنان مدنظر  کادر فنی  را جذب کنند استان فارس شهر  شیراز این پتانسیل را دارد که یک تیم در  لیگ برتر داشته باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زینب محسنی افشار گفت: عفونت سیستم ادراری یکی از عفونت‌های ناشی از وجود میکروارگانیسم‌های عفونت زا در کلیه‌ها و مجاری ادراری و مثانه است که متاسفانه در افراد شیوع بالایی دارد به طوری که ۱ تا ۲ درصد کودکان و ۲۰ درصد زنانی که در سن باروری هستند را درگیر می‌کند.

به گفته این پزشک متخصص مردان، افراد مسن، بیماران دچار ضعف ایمنی، بیماری‌های زمینه‌ای یا اختلالات عملکردی، آناتومیک ادراری نیز در خطر بالای عفونت ادراری قرار دارند.

دکتر محسنی افشار با بیان اینکه عفونت‌های ادراری بسته به محل درگیری ممکن است تظاهرات متنوعی داشته باشند گفت:عفونت‌های ادراری تحتانی اغلب با تکرر و سوزش ادرار، نیاز شدید و فوری به دفع ادرار، کدر شدن یا تغییر رنگ ادرار و درد سوپراپوبیک تظاهر می‌یابد، در حالی که عفونت‌های ادراری فوقانی علاوه بر علائم ذکر شده ممکن است با تب، لرز، درد پهلو‌ها و کمر تهوع، استفراغ و تغییر هوشیاری ظاهر شوند.

وی بهترین راه کنترل عفونت ادراری در جامعه را پیشگیری از آن دانست و گفت: اقداماتی همچون نوشیدن مایعات فراوان به ویژه آب، رعایت بهداشت، پرهیز از استفاده از لباس‌های تنگ و نایلونی می‌تواند از ابتلا به عفونت‌های ادراری پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد