Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت «آنتونیو گوترش» از همه طرف های خلیج فارس می خواهد تا حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند و از افزایش تنش در این منطقه خودداری کنند.
«فرحان حق» روز پنج شنبه در نشست خبری خود، این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره ادعای تلاش برای توقیف یک نفتکش انگلیسی در خلیج فارس، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: دبیرکل سازمان ملل متحد بارها تصریح کرده است که هرگونه رویارویی جدید در منطقه، فاجعه بار خواهد بود. امیدواریم همه کشورها گام هایی را برای جلوگیری از آن انجام دهند. معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد ادامه داد: از همه طرف ها می خواهیم از هر اقدامی که تنش را افزایش دهد، خودداری کنند. ما خواستار آن هستیم تا همه اجازه دهند عبور و مرور آزادانه کشتی ها برقرار باشد. حق خاطرنشان کرد: دبیرکل سازمان ملل و دیگر مقامات عالی رتبه این سازمان با دولت های مرتبط در سطوح مختلف، در تماس هستند و هرکاری را که بتوانیم، برای کاهش تنش انجام می دهیم. به دنبال خروج آمریکا از برجام و شکست خوردن سیاست فشار حداکثری بر ایران، کاخ سفید به همراه برخی از متحدان خود همچون انگلیس، اقدامات تحریک آمیزی را در منطقه آغاز کرده اند که نمونه بارز آن، تجاوز پهپاد آمریکا به حریم هوایی ایران بود که سرنگون شد.
برچسب ها: فرحان حق

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در این مدت نسبتاً مواج است و سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت

وی افزود: آسمان غالب نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی روز‌های آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم