Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، همایش عظیم دختران انقلاب عصر پنج‌شنبه ۲۰ تیر همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته عفاف و حجاب با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده» در ورزشگاه 25 هزار نفری شهید شیرودی برگزار شد.

براساس این گزارش، پیش از آغاز مراسم جمعیت عظیم و پرشور زنان و دختران انقلابی باپوشش های گوناگون اسلامی در دفاع از عفاف و حجاب پشت درب های ورودی ورزشگاه شهید شیرودی حضور یافتند و به دلیل گرمای شدید هوا درب ها زودتر از ساعت مقرر باز و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد بر این اساس مراسم پیش از ساعت مقرر که راس ساعت 18 تعیین شده بود آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم بعد از قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گروه سرود احلی من‌العسل به اجرای برنامه پرداختند.

با توجه به گرمای بالای 40 درجه تهران حضور با شکوه و حماسه‌ای بانوان و دختران انقلابی در جشن بزرگ عفاف و حجاب گرمی و صمیمیت این مراسم را صد چند برابر کرده بود.

همجنین حاضران با شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» ارادت و محبت خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

امروز بانوان و دختران انقلابی هر یک به نیابت از یک شهید در این مراسم با شکوه حضور یافته بودند و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «سیاهی چادرم از سرخی خون شهدا رنگین تر و کوبنده تر است» بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم از خانواده های شهیدان باکری، علی اکبر شیرودی، زین الدین، شاهرخ ضرغام، مجید قربان خانی، بابک نوری،  و محمد بلباسی تجلیل به عمل آمد.

همچنین دختران انقلابی حاضر در این تجمع با حضور پرشور خودشان نشان دادند که هیچ گونه هتک حرمتی را نسبت به حجاب اسلامی تحمل نمی کنند و با شعار «حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ماست» از مسؤولان ذی ربط خواستار مقابله با هتک حرمت های سازمان یافته شدند.

در این مراسم با شکوه دختر مرحوم خانم دباغ به مدت یک دقیقه به ایراد سخنرانی پرداخت و حضور بانوان در این همایش را در راستای اعتلای انقلاب دانست و رفتار و عملکرد انسان ها را نتیجه باور و تفکرات آنان بیان کرد.

یادآور می شود حجت الاسلام پناهیان در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و با اجرای حماسی و انقلابی حامد زمانی و مداحی مداح اهل بیت(ع) حاج امیر عباسی این برنامه ادامه یافت.

همچنین در پایان توسط خانواده شهید حدادیان از آمرین به معروف و ناهیان از منکر به نام های حجت الاسلام سید زین الدین موسوی، زینب کریمی، حجت الاسلام محمدامین حبیبی، حجت الاسلام محمد صفری، کبری کرمانی، فهیمه سادات حقانی و خانم کلانکی و نیروی انتظامی به نام های پرستورصفری و محمد علیزاده تقدیر و تجلیل به عمل آمد و حاضران از اقدامات خوب نیروی انتظامی در حمایت از انقلاب اسلامی و مبارزه با شبکه های ضد انقلاب پولی نژاد تشکر کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه اخلاق مدیران اجرایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین می شود در واقع شعار و دستور معظم له برای دولت مردان و مدیران اجرایی است و تمامی عزیزان باید در راستای عملیاتی کردن منویات معظم له تلاش بکنند و از هیچ کوشش غافل نشوند.

وی افزود: تمامی مدیران اجرایی در حوزه مدیریت خود مخصوصاً مدیران ادارات و نهادهایی که با مسئله تولید در ارتباط هستند، باید تلاش خود را بکنند چرا که اگر قصوری از ما سر بزند، در مرحله اول در برابر مردم و در مرحله دوم در برابر خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف یک مسئله شرعی و قانونی است، گفت: امروز هرکس باید وظیفه خود را در قبال عفاف و حجاب انجام دهد و مدیران اجرایی نیز از این مسئله استثنا نیستند.

قریشی ادامه داد: عفاف و حجاب یک مسئله شوخی بردار نیست و ما نمی توانیم این مسئله را سهل بگیریم، انتظار است مدیران در سازمان ها و ادارات به معنای واقعی به عفاف و حجاب اهمیت بدهند و این مسئله را به طور دنبال کنند.

وی تصریح کرد: خداوند کریم در قرآن کریم مکرراً به مسئله عفاف و حجاب تاکید می کند.

قریشی با بیان اینکه عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است، عنوان کرد: امروز نگوییم که مسئله حجاب به ما ارتباطی ندارد. جامعه اسلامی مانند یک کشتی است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود، همه غرق خواهند شد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود از مدیران خواست به اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند و افزود: بسیار شفاف و صریح عرض می کنم، مدیری که در طول سال در نماز جماعت اداره شرکت نمی کند در روز قیامت پاسخگو نخواهند بود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: بنده اطلاع دارم برخی از مدیران حتی یک روز هم در نماز جماعت حضور ندارند که اصلاً قابل قبول نیست. مدیران هم باید خودشان در نماز جماعات ادارات شرکت کنند و هم کارمندان خود را ترغیب کنند.

کد خبر 750105

دیگر خبرها

  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج