Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمان حرم امام رضا(ع) با حضور در بخش عقیلی خوزستان از خانواده سردار شهید حسین منجزی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ اهواز تجلیل کردند. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، خادمان حرم نورانی حضرت ثامن‌الائمه علی بن موسی‌الرضا(ع) همزمان با دهه کرامت به بخش عقیلی در استان خوزستان سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر خادمان امام رضا(ع) به دیدار خانواده سردار شهید حسین منجزی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریورماه سال 1397 اهواز رفتند.

در این دیدار که در فضایی آکنده از معنویت و عطر و بوی شهادت انجام شد، خانواده و بستگان سردار شهید حسین منجزی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز حضور داشتند و به بیان برخی از ویژگی‌های این شهید عزیز پرداختند.

پیگیری برای حل مشکلات و معضلات منطقه از جمله ویژگی‌های سردار شهید حسین منجزی بود که در دیدار با خادمان حرم هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت بیان شد.

خدام آستان قدس رضوی در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از خانواده سردار شهید حسین منجزی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز تجلیل کردند و هدایای حرم حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به آنها اهدا شد.

خانواده سردار شهید حسین منجزی نیز از پرچم متبرک حرم رضوی تبرک جستند و بر آن بوسه زدند.

خوزستان| خادمان امام رضا(ع) از خانواده شهید سعید زارع تجلیل کردنداهواز| خدام حرم رضوی از خانواده شهید میلاد جهانگیری‌نژاد تجلیل کردنداهواز| مدال خادمی امام رضا(ع) به پدر شهید مهران زرافشان اهدا شد

سردار شهید حسین منجزی در تاریخ یکم خرداد ماه سال 1343 هجری خورشید همزمان با عاشورای حسینی در روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند دیده به جهان گشود.

وی در سال 1364 در حالی که یک جوان 21 ساله بود ازدواج کرد ولی دو ماه بعد از عروسی به جبهه رفت و به نبرد با دشمن پرداخت.

 این روستازاده غیور در بهمن ماه سال 1364 در عملیات فاو شرکت کرد و به درجه جانبازی نائل شد. او در این عملیات دست راست و پای راست خود را از به دلیل مجروحیت شدید تقدیم اسلام کرد.

شهید حسین منجزی صبح روز شنبه 31 شهریور ماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس اهواز برگزار شد، حضور داشت هدف تیر تروریست ها قرار گرفت و به همراه 22 نفر دیگر از جمله سردار شهید علی لویمی‌باقری، شهید امید فرجی‌زنگنه، شهید علی کمایی، شهید سید حسن سواری، شهید سعید زارع، سربار شهید امید حسینی، سرباز شهید نبی دریس، سرباز شهید مهران زرافشان و سرباز شهید سعید کریمی به شهادت رسید.

پیکر شهید منجزی به همراه پاک دیگر شهدا در یک آئین باشکوه در اهواز تشییع شد و سپس به زادگاهش گتوند انتقال یافت.

در یک آئین کم نظیر پیکر مطهر سردار شهید حسین منجزی در گتوند تشییع شد و سپس در گلزار شهدای روستای بدیل این شهرستان آرام گرفت.

شهید منجزی در سن 54 سالگی به شهادت رسید که 3 فرزند دختر و 2 پسر از او به یادگار مانده است.

شهرستان گتوند شهدای زیادی را تقدیم به اسلام کرد که سردار شهید علیرضا مقامی، سردار شهید ابراهیم تاج‌بخش، شهید حمید شاهمرادی، سردار شهید سرهنگ مقامی، شهید مصطفی جزایری، شهید فرزاد سمالی، شهید عباس تاج‌بخش، شهید احمد شاهمرادی، شهید الله رحم آقایی، شهید روزعلی اسدی، شهید امرالله حیدری، شهید یاور جزایری، شهید غلامحسین قاسمی، شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش و سردار شهید حسین منجزی از جمله آنها هسنتد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز