Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@15:57:01 GMT

محمد قنبری به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۲۶۵۶

محمد قنبری به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست

نفت مسجدسلیمان برای حضور در فصل نوزدهم لیگ برتر یک بازیکن جدید جذب کرد. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نفت مسجدسلیمان برای حضور در نوزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس یک بازیکن جدید جذب کرد.

پس از انجام مذاکرات محمد قنبری وینگر امیدهای تیم سایپا با امضای قراردادی به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست تا فصل جدید لیگ برتر را زیر نظر مهدی تارتار به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با نظر مهدی تارتار مذاکراتی از سوی مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان با عباس عسکری کاپیتان فصل گذشته این تیم انجام شد که به توافق رسیدند.

پس از انجام توافق، قرارداد عباس عسکری مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان تمدید شد و این بازیکن محبوب فصل نوزدهم لیگ برتر نیز در کنار زردپوشان مسجدسلیمانی بازی خواهد کرد.

عباس عسکری در سال 1369 در شهر مسجدسلیمان به دنیا آمد و در تیم‌های نیروی زمینی تهران، سیاه‌جامگان مشهد و نفت مسجدسلیمان بازی کرد.

محمد پاپی در نفت مسجدسلیمان ماندگار شدخوزستان| کوروش ملکی به نفت مسجدسلیمان پیوستسعید کریمی به نفت مسجدسلیمان پیوست

این بازیکن 29 ساله مسجدسلیمانی در هجدهیمن دوره مسابقات لیگ برتر 16 بازی برای تیم نفت به میدان رفت.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند

فرماندار سنندج گفت: معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین نمادین بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری در شهر سنندج اظهار کرد: شهید مطهری یک معلم مخاطب‌شناس به تمام معنا بود و آثار این شهید فرزانه پس از سه دهه برای مخاطبان کاربردی است.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، خاطرنشان کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسئولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

عسکری گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

کد خبر 751378

دیگر خبرها

  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود