Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رخواست تجدیدنظر محرومیت مادام‌العمر ویتالی موتکو نخست‌وزیری روسیه با موفقیت همراه بود. وی که در زمان بازی‌های المپیک زمستانی 2014 سوچی، وزیر ورزش روسیه بود، به دلیل دوپینگ‌های سیستماتیک ورزشکاران این کشور، دسامبر 2017 از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای تمام عمر از فعالیت و شرکت در بازی‌های المپیک محروم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام 60 ساله که در سال 2016 به عنوان نخست‌وزیر روسیه معرفی شد، به تصمیم دادگاه حکمیت ورزش (CAS)  اعتراض داشت و حالا شواهد حاکی از این است درخواست تجدیدنظر او با موفقیت همراه بوده است.

CAS در این باره اعلام کرد تصمیم گرفته شده در خصوص ویتالی موتکو توسط IOC در تاریخ 5 دسامبر 2017 کنار گذاشته شده است.

دادگاه حکمیت ورزش تاکید کرد IOC قادر نبوده تا موتکو را مجازات و محکوم کند. موتکو از حضور در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 نیز به دلیل اینکه ورزشکار، مربی و یا نماینده رسمی روسیه نبود، محروم شد.

CAS در این باره می‌گوید که  عدم پایبندی قانونی برای تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک وجود داشت، علاوه براین، این سازمان قدرت را ندارد که به هر شکلی از تحریم‌های انضباطی علیه موتکو به عنوان فردی که تحت پوشش IOC نیست استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت