Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث تائید افزایش سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری از ۶ به ۸ تیم از سوی هیئت رئیسه سازمان لیگ و اجرایی شدن این روند در صورت تصویب در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: هیئت رئیسه سازمان لیگ این موضوع را برای کارشناسی بیشتر به هیئت رئیسه فدراسیون ارجاع داده است و تاکنون هم این موضوع تائید نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه‌ها هم می‌خواهم روی افزایش سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری حساب نکنند و به احتمال فراوان هیئت رئیسه فدراسیون چنین موضوعی را تائید نمی‌کند.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب منتفی شدن افزایش سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری خواهد شد این است که آن‌ها از سهمیه فعلی خود هم استفاده نمی‌کنند. تیم‌های لیگ می‌توانند ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال که باید در سال‌های اخیر عضو همان تیم بوده باشد، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال، ۱۵ بازیکن رده سنی امید و ۱۵ بازیکن رده سنی جوانان جذب کنند، اما شاید جالب باشد بدانید میانگین بازیکنانی که باشگاه‌های لیگ در فصل پیش از آن‌ها استفاده کردند بین ۲۰ تا ۲۳ بازیکن بوده است.

محمودزاده تصریح کرد: در چنین شرایطی چگونه امکان دارد وقتی باشگاه‌ها از سهمیه‌های فعلی شان استفاده نمی‌کنند بحث افزایش سهمیه بازیکنان بزرگسالشان قطعی شود. به همین دلیل من با اطمینان می‌گویم تاکنون سهمیه بازیکنان بزرگسال برای تیم‌های لیگ برتری ۶ و برای تیم‌هایی که به تازگی لیگ برتری شده اند ۸ بازیکن خواهد بود.

او در پایان درباره اینکه چگونه هیئت رئیسه سازمان لیگ این بحث را تائید کرده است، گفت: هیئت رئیسه سازمان لیگ بحث افزایش سهمیه را تائید نکرده بلکه با توجه به درخواست باشگاه‌ها برای کارشناسی بیشتر آن را به هیئت رئیسه فدراسیون ارجاع داده است که من به عنوان مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ بسیار بعید می‌دانم اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با افزایش سهمیه جذب بازیکنان موافقت کنند.

بیشتر بخوانید:

محمودزاده: به صورت نا محسوس مسابقات لیگ یک را رصد می‌کنیم

محمودزاده: باشگاه پرسپولیس مجوز ثبت قرارداد را دریافت کرد/ زمان نقل و انتقالات تمدید نمی‌شود

محمودزاده: نکونام حق شکایت از پیکان را دارد

انتهای پیام/

اظهارات محمود زاده درباره بحث تائید افزایش سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است