Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:22:29 GMT

تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری استان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۳۴۹۳

تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری استان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان بهبود وضعیت اشتغال و تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری استان گفت: بر اساس آخرین گزارش رسمی مرکز آمار کشور نرخ بیکاری استان کرمانشاه در پایان بهار امسال با پنج رتبه کاهش به ۱۴ و ۷ دهم درصد رسید که نسبت به میانگین کشوری که ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ دهم است، نزدیک تر و نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار و هفت دهم درصد کاهش را نشان می دهد.


وی افزود: برای کاهش نرخ بیکاری در تلاش هستیم با تدابیر و برنامه های مناسب در زمینه ایجاد اشتغال از جمله توجه و پیگیری سند اجرایی اشتغال و سند رونق تولید و دیگر برنامه های بازار فعال کار به کاهش ۳ درصدی در پایان سال نسبت به سال گذشته برسیم.


وی با بیان اینکه برنامه های فعال بازار کار ویژه جوانان ۲۰ تا ۳۵ ساله در استان در حال اجراست، بیان داشت: طرح کارورزی، مشوق های بیمه کارفرمایی و یارانه دستمزد از جمله سیاست های بازار کار است.

 

انتهای پیام/ز

  برنامه های فعال بازار کار ویژه جوانان ۲۰ تا ۳۵ ساله در استان در حال اجراست

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیکاری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه