Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هیات از نیروهای نظامی قزاقستان قرار است در مانور واحدهای مخابراتی ارتش بلاروس که در بازه ۹ تا ۱۱ جولای برگزار می‌شود، شرکت کنند. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از کازاینفورم، نمایندگان نیروهای مسلح قزاقستان در بازه 9 تا 11 جولای به منظور مشارکت در نصب، راه‌اندازی، استفاده و آمادگی کار با سیستم‌های مخابراتی دیجیتالی به بلاروس سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، نیروهای نظامی قزاقستان قرار است ضمن بازدید از مانور نظامی مخابراتی واحدهای ارتش بلاروس، با فرایندهای مربوطه آشنا شوند.

متخصصین ارتش‌های بلاروس و قزاقستان همچنین در نظر دارند در خصوص چم‌اندازهای توسعه سیستم‌های مخابراتی، به اشتراک گذاری تجربیات مربوطه در تولید و استفاده از روش‌های ارتباطات دیجیتالی نیز بحث و تبادل نظر کنند. این هیات قزاقستانی همچنین در نمایشگاه دستاوردهای سیستم‌های دیجیتالی مخابراتی ارتش بلاروس در تاریخ 11 جولای نیز شرکت خواهند کرد. سیستم‌های مخابراتی مربوطه در یک دوره مانور تاکتیکی واحدهای مخابراتی ارتش بلاروس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیش‌تر گفته شده بود که مانور تاکتیکی واحدهای مخابراتی ارتش بلاروس در تاریخ 8 الی 12 جولای برگزار می‌شود. این دوره مانور تاکتیکی تنها سخت‌افزارهای جدید و ارتقاء یافته سیستم‌های مخابراتی را مورد استفاده قرار می‌دهد. بیش از 1500 نفر از نیروهای نظامی و بیش از 350 واحد تجهیزات مخابراتی و وسائل نقلیه مربوطه برای این مانور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیش از این نیز بلاروس و قزاقستان در حوزه‌های دیگر نظامی نظیر ساخت پهباد و صنایع هوانوردی پروژ‌ه‌های مشترکی تعریف کرده بودند.

دبیر حزب حاکم قزاقستان از جایگاه خود کناره‌گیری کردرمزارزها چگونه کشاورزی قزاقستان را تغییر خواهد داد؟دور جدید اعتراضات و دستگیری ده‌ها تن در قزاقستاندیدار وزیر امور خارجه قزاقستان با موگرینیمذاکرات قزاقستان و ازبکستان درباره تحدید مرزهای مشترکقزاقستان بیش از 10.8 میلیون تن غله صادر کردوقوع مجدد انفجار در شهر آریس قزاقستان

انتهای پیام/

R7650/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آسیای میانه اخبار "قزاقستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیای میانه آسیای میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد