Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته  گفت: انسانی که مسافر است و سفر او سفر ابدیت است قطعا این سفر معمولی نیست و سفری به سوی مرگ است و مرگ آغاز ابدیت است و لقاء پروردگار است یعنی سفری که بازگشتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله صدیقی خاطرنشان کرد: هدایت انسان را برای سفر ابد آماده می‌کند و آن چیزی که لازمه زندگی بعد از این عالم است در اختیار ما قرار می‌دهد.

وی گفت: نعمت‌های خدا بی‌اندازه است و نعمت‌ها بی‌منت دراختیار ما قرار داده شده است، اما دو نعمت در قرآن به آن توجه شده است یکی نعمت رسالت یعنی خدا بعثت پیامبر و مشعلداری و راهبری پیامبر را بر مومنین منت داده است و این منت مخصوص مومنین است نه همه بشریت.

صدیقی خاطرنشان کرد: ما باید توفیقات و هدایت‌های الهی را متوجه باشیم و شکرگزار باشیم و جمله اهدنا الصراط المستقیم را با توجه بخوانیم و هدایت را کافی ندانیم بلکه بصیرت و معرفت می‌خواهیم یعنی نه تنها ثبات قدم بلکه ازدیاد هدایت و بصیرت را با این آیه می‌خواهیم.

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات بر عایدی شامل مالیات بر ثروت، املاک، خودرو، سکه، ارز است که لایحه آن در حال ارسال به دولت است و بر همه اشکال درآمد‌های بادآورده باید مالیات بست.

آیت الله صدیقی: افزود: مسائل امروز کشور مسئله نقض عهد امریکاست و رسوایی او در میان همه کسانی که قانون بشریت را قبول کردند و می‌دانند این قوانین امنیت بین المللی رو تصویب می‌کند. امریکا با اینکه برجام از اول نافرجام بود و متوازن نبود و همچنین خسارت‌بار بود، اما با این حال آن‌ها را نقض کردند. قبل از نقض هم در زمان اوباما هم تحریم‌ها را تشدید کردند و عمل نکردند تا نوبت به رئیس جمهور فعلی رسید. مقام معظم رهبری این علمداره عزت و شرف بین المللی در مورد این موضوع گفتند که اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما آتش میزنیم حالا با این صلابت با اقتدار و عزت‌ای که کانون و محور مقاومت بین المللی یعنی امامت این جریان همیشه قول و فعل دارند با گذشت یک سال از که اروپایی‌ها هم نه تنها به تعهدات عمل نکردند تابع امریکا شدن با آنچه را که آن‌ها تحریم ظالمانه کردن این‌ها هم با آن‌ها همراهی کردند جا نداشت بگیم که دو ماه به شما فرصت می‌فرستد، معنی ندارد که قرارداد چند جانبه باشه همه کنار بکشند یکی بگوید ما هنوز هم باقی هستیم، این چه چیزی است؟ این اقتدار است؟ این حکمت است؟

وی بیان کرد: حالا اون دو ماهی که فرصت داده شده بود آن هم پایان پذیرفته است و به فضل الهی امروز مسئولین کشور متفق القولند که تعهدات بر جامعه را کاهش بدهند، به این کاهش هم البته در چارچوب برجام طبق ماده ۲۶ و ۳۶ است که اگر طرف‌های قرارداد نقض کردند این اجازه به آن طرف هم داده شده است که در تعهدات خودش تجدیدنظر کند. اولین گامی که در اینجا به حمدالله متفق علیه است، مسئله غنی‌سازی ایران نظام اسلامی لاست که با عنایت حق و ن با پشتوانه مردم شهید داده همیشه در صحنه تصمیم دارد، که غنی‌سازی را تا ۲۰ درصد بالا ببرند و هر مقدار که لازم داریم و ما ملاحظه‌ای هیچ کسی را نخواهیم کرد.




در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست آستانه سوریه صلح دیپلماتیک تروریست آتش بس ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • فیلم| تمجید فیلسوف اهل سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!