Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط این روز‌های تیمش بیان کرد: تمریناتمان را به موقع شروع کردیم و شرایطمان خوب است. بازی‌های دوستانه مان را انجام می‌دهیم و دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم تا آماده رقابت‌های لیگ برتر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام درباره فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: در نقل و انتقالات به اندازه تیم‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند راضی نبودم. اما تا حدودی به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

سرمربی فولاد درباره جذب پژمان منتظری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران خاطر نشان کرد: من با پژمان به صورت شخصی صحبت کردم اما او راغب است تا فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.

سرمربی فولاد درخصوص اینکه برخی بازیکنان مطرح، به سختی حاضر می‌شوند راهی اهواز شوند، تاکید کرد: خیر ما با این مشکل مواجه نبودیم. هر کسی هم که از فولاد پیشنهاد دارد باید به این موضوع افتخار کند، چون امکانات این باشگاه خوب است و اگر بازیکنی هم با ما به توافق نرسیده است به خاطر نبود بودجه در باشگاهمان است.

نکونام درمورد هدف گذاری فولاد در سال‌های پیش رو گفت: می‌خواهیم سال اول تیم قدرتمندی را راهی لیگ کنیم و سال اول با ثبات باشیم و پس از آن در سال دوم می‌خواهیم برای کسب سهمیه با قدرت‌های فوتبال ایران رقابت کنیم.

او درباره هدف گذاری شخصی اش در مربیگری هم تصریح کرد: هدف خاص و مشخصی ندارم، اما می‌خوهم مثل دوران بازیگری ام پله پله پیشرفت کنم.

نکونام درباره شکایتی که بخاطر مطالباتش از استقلال به AFC داشته است خاطر نشان کرد: این موضوع برای گذشته است. طلبی از استقلال دارم که بیش از ۵۰ درصد آن پرداخت نشده است. با امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال صحبت کردم و قرار است پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

غلامی: باشگاه‌ها باید با تیم ملی فوتبال امید تعامل بیشتری داشته باشند/ از لحاظ ذهنی برای صعود به المپیک آماده هستیم

حضور زهیوی در صنعت نفت آبادان تکذیب شد

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال سایپا و فولاد خوزستان

انتهای پیام/

اظهارات جواد نکونام درباره آخرین اخبار از تیم فوتبال فولاد خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...